Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Contabil - (Contabilitate primara) - Cluj
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile INTERBRANDS ORBICO active.Vezi toate job-urile Contabil - (Contabilitate primara) - Cluj active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | INTERBRANDS ORBICO |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.06.2019 |
Remote work: | On-site |
Interbrands Orbico este cel mai mare distribuitor de produse FMCG și Beauty din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor din Europa, cu o prezență activă în 24 de țări.
Avem peste 200 de branduri în portofoliul nostru și peste 30 000 de clienți în România.
Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.
Candidatul ideal
• Studii de specialitate – minim medii, reprezinta avantaj studiile superioare;
• Experienta in domeniul economic-contabil – minim 1 an
• Disponibilitate la deplasari pe teritoriul tarii - aproximativ 6 luni pe an ( ocazional)
• Experienta relevanta pe pozitie similara – contitue avantaj;
• Nivel medium de lucru cu calculatorul
• Nivel medium al abilitatilor de planificare
Descrierea jobului
Obiectivele postului:
• Verifica si inregistreaza documentele financiar-contabile ale punctului de lucru in conformitate cu prevederile legale si procedurile interne ale companiei;
• Pregateste incasarile in numerar pentru preluarea de catre firma de colectare;
• Depune declaratiile si participa la controalele care au loc la nivelul punctului de lucru.
• Este suplinitor pentru postul de Contabil, atat in punctul de lucru de care apartine, cat si in alte puncte de lucru din zona desemnata, atunci cand situatia o cere.
Responsabilitati:
• Realizeaza managementul incasarilor sucursalei, preluarea incasarilor, verificarea acestora, predarea lor la banca;
• Inregistreaza in sistemul informatic CHARISMA incasarile cash si banca, verifica registul de casa si jurnalul de banca ale punctului de lucrui;
• Verifica, aranjeaza si arhiveaza facturile fiscale, avizele de expeditie , nir-urile . Valideaza jurnalul de vanzari si cel de cumparari ale punctului de lucru;
• Realizeaza managementul clientiilor din punct de vedere financiar-contabil: emite confirmari de sold cu ocazia inventarierii si ori de cate ori este necesar, ; clarifica direct cu clientii neconcordante intre facturile inscrise in documentele de incasare si sistemul BC, verifica si depune in banca CEC-urile si BO (bilete la ordin); emite si aloca facturile de discount conform procedurilor interne ale Societatii;
• Participe la inventarierea patrimoniului; merge la banca, Trezorerie, Administratia Financiara sau alta instituie ori de cate ori este necesar
Descrierea companiei
Europharm Distribuţie, parte a grupului Interbrands, este una dintre cele mai importante companii locale de distribuţie farmaceutică, cu o activitate de peste 20 de ani pe piaţa locală.
Principala noastră preocupare este de a fi PARTENERUL PREFERAT al producatorilor farma si al farmaciilor, orientat sa ofere solutii reciproc avantajoase, pe termen lung si sa contribuie la modelarea mediului de afaceri din domeniul sanatatii, cu scopul de a imbunatati viata pacientilor din Romania.
Domeniile de activitate ale Europharm Distribuţie implică:
Divizia Distribuţie Directă - Cu un portofoliu larg, care cuprinde peste 3.500 de produse, de la 90 de furnizori locali şi internaţionali, Europharm Distribuţie se adresează unui număr de peste 4.500 de puncte de lucru ale farmaciilor independente, lanţurilor naţionale, spitale şi alte tipuri de clienţi.
Divizia de Servicii Logistice si de Marketing - Europharm Distribuţie oferă o gamă largă de servicii pentru producătorii şi furnizorii de produse farmaceutice din România, cum ar fi: depozitare, manipulare, facturare, operaţiuni transport, livrare, dar şi servicii logistice pentru mostre, studii clinice şi materiale promoţionale. Portofoliul de Servicii de Marketing include servicii de Call Center, merchandising, promovare online si fata-in-fata, prin intermediul reprezentantilor comerciali.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
CONSULTANT JUNIOR PENTRU AUR DE INVESTITII SI VALUTA - CLUJ NAPOCA Aplica fara CV | |
Cei Mai Doriti Angajatori din Cluj in 2024 Aplica fara CV | |
Trainee Economist / Business Administration / Sales / Marketing - GraduatE.ON (București, Cluj-Napoca, Iași, Sibiu, Târgu Mureș) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (11) |
Raporteaza eroarea la