Transport planner with Hungarian

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Transport planner with Hungarian active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.06.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    For one of our clients, a global leader in the tire manufacturer, we are looking for a Transport Planner with English and Hungarian:


    An ideal Transport Planner has:

    • Relevant experience in Logistic;
    • Fluently in English and Hungarian; - is a must
    • Knows how to deal with MS Office; Excel, Access;
    • Problem solving and organizational skills;

    Mission:

    Organizes and manages an efficient transport planning;

    Responsabilitati

    Main activities:

    • Analyze the transport planning in order to anticipate the potential issues, contact the Network Planning team if necessary;
    • Planning the urgent orders and ensuring a good communication with the partners in terms of costs, proposing alternative solutions;
    • Informing the CCC (Customer Contact Center) RT when they encounter problems in planning the orders.
    • Manages all the delays that may occur during transportation (strikes, accidents etc) by maintaining a good relationship and an open communication with road and maritime companies;
    • Collaborates with the Import Planner agents in order to have in time the necessary transport solution;
    • Assures the optimal filling rates of the containers and on time departure;

    What we offer:

    Good salary package;
    Meal tickets & extra meal daily budget; Fruits at the office;
    Days working from home;
    Holiday budget; Gym discounted;
    Medical subscription or, and medical insurance contract;
    Internal training for the job;
    Career opportunities;

    'We do not hire for a job, we hire for a career!'

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (132)