Business Analyst Trade Service - Perioada Determinata 1 an

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Business Analyst Trade Service - Perioada Determinata 1 an active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.05.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Experienta profesionala de min. 1 an

    Cunostinte

    • Studii economice superioare finalizate

    • Cunoasterea aplicata la un nivel avansat a analizei financiare a intreprinderii, precum si evaluarea riscului de contrapartida;

    • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;

    • Cunoasterea aplicata a pachetului MsOffice

    • Cunostinte de legislatie in domeniul de activitate;

    • Certificarea LIBF reprezinta un plus


    Calitati personale

    • Dinamism, pro-activitate;

    • Bune calitati de comunicare, negociere

    • Folosirea aplicatiilor bancare;

    • Capacitate de analiza si sinteza;

    • Abilitati de organizare personala;

    • Capacitate de adaptare rapida la situatii noi, flexibilitate si deschidere catre nou.




    Responsabilitati

    Responsabilitati principale

    • Analizeaza documentatia primita din partea clientilor /unitatilor BRD, respectiv:

    o Intocmeste si semneaza/transmite SWIFT , conform competentelor stabilite, scrisori de garantie bancara, contragarantii bancare sau acreditive stand-by

    o intocmeste si/sau semneaza, conform competentelor stabilite, contractele aferente emiterilor de SGB/contragarantie bancara si, dupa caz,

    • Analizeaza, autentifica si dupa caz avizeaza contragarantiile/garantiile primite in favoarea BRD in vederea emiterii de scrisori de garantie sau acordarii de credite

    Analizeaza si/sau autentifica si avizeaza scrisorile de garantie bancara primite in favoarea clientilor BRD si intermediaza executarea acestora

    • Realizeaza corespondenta interna si externa cu bancile romanesti si straine cu privire la buna derulare a operatiunilor mentionate mai sus

    • Realizeaza inregistrarile contabile aferente derularii operatiunilor gestionate: setarea angajamentului extrabilantier si a comisioanelor aferente, modificarea si anularea angajamentului anterior datei de expirare, precum si plata in caz de executare a SGB emise

    • Acorda consultanta/analize si asistenta tehnica clientilor, precum si reprezentantilor comerciali ai bancii in procesul de negociere cu clientii a termenilor si conditiilor specifice produselor din portofoliu.Intocmeste la termen raportarile specifice

    • Informeaza superiorul direct asupra rezultatelor activitatii pe care o desfasoara ori de cate ori este necesar sau la solicitarea acestuia

    • Propune actualizarea normelor interne specifice serviciului

    Alte informatii

    Contract perioada determinata - 1 an

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (86)