Settlement & Reconciliation Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.


Vezi toate job-urile Settlement & Reconciliation Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    • Studii superioare
    • Experienta profesionala minim 2 ani din care cel putin 1 an in zona operationala
    • Cunostinte solide despre procesarea tranzactiilor cu carduri
    • Cunoasterea reglementarilor si legislatiei interne (BNR,etc) si internationale in domeniu
    Competente:

    • Abilitati foarte bune de comunicare in scris si verbal
    • Seriozitate, stabilirea prioritatilor ,stapanire de sine si abilitatea de a lucra in conditii de stres
    • Spirit de echipa
    • Buna cunoastere a limbii engleze
    • Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Access) etc

    Responsabilitati

    • Asigura urmatoarele activitati, urmarind atingerea obiectivelor de performanta trasate de managementul bancii si de superiorul ierarhic sau functional:

     Reconcilierea zilnica a conturilor Nostro – sume apartinand operatiunilor cu carduri
     Corespondenta zilnica cu Dept. Nostro Reconciliere in vederea verificarii sumelor postate conform cu extrasele primite de la bancile de settlement
     Reconcilierea zilnica a fiecarui cont intern de settlement; note contabile reglare postari eronate.
     Urmarirea corectitudinii transferurilor de sume intre conturile bancii (Nostro si suspense), clientilor, comerciantilor (dupa caz);
     Monitorizeaza zilnic postarile din conturile de suspense (conturi de erori si regleaza/corecteaza aceste postari);
     Monitorizarea conturilor de ATM, verificarea inregistrarii plusurilor si minusurilor.
     Monitorizare conturi suspense BNA, inregistrare plus si minus BNA
     Suport acordat sucursalelor si clientilor posesori de carduri Amex; suport acordat clientilor Amex pentru efectuarea platii sumelor datorate Amex; comunica catre Amex, pe fax/mail detaliile cu privire la plata ;
     Raspunde diverselor solicitari venite prin intermediul mail-ului/qms-ului sau prin intermediul oricarui alt mijloc din partea sucursalelor sau altor departamente cu privire la postari eronate pe contul clientilor, neincasarea la timp in conturile comerciantilor a sumelor cuvenite din acceptarea la plata a cardurilor, postari eronate de comisioane, decontari tranzactii din conturi eronate ataste la card, etc;
     Raspunde solicitarilor venite din partea comerciantilor referitoare la anularea / reversarea preautorizarilor / finalizarilor;
     Verifica, analizeaza si solutioneaza erorile de schimb valutar din CMS
     Decontarea tranzactiilor Diners, JCB – introducere vouchere, transmitere fisiere catre Diners/JCB, plata comerciantilor, efectuarea platilor catre Diners/JCB
     Decontarea tranzactiilor PayU Poland, Cheque Dejeuner