Customer Service Specialist with German

Angajator: EBC
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

    Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.

    Cerinte

    Fluent German and English languages skills (written and spoken)
    We would appreciate it if you are multi-tasking and able to communicate with our clients in the chat, e-mail and occasionally on the phone
    Very good problem-solving skills
    Will be required to work alternating shifts between 9:00-17:00, 13:00-21:00, 17:00-01:00

    Responsabilitati

    Handle customer queries through live chat, email and phone
    Assisting customers encountering issues with processing payments (credit cards, bank transfers, e-wallets, paysafecard)

    Alte informatii

    An above average salary to feel valued
    Very good experience working in one of the biggest companies with a good and friendly atmosphere
    Private and full medical subscription to make sure you stay healthy
    The chance to have a meaning in the growth of the company
    A great, motivated and talented team and leader