Warehouse Manager

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Controlul calitatii
  • Import-Export
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • Roman
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 23.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    — Studii superioare finalizate;
    — Experienta pe un rol similar de 2 ani;
    — Experienta in domeniul logisticii intre 5-8 ani;
    — Cunostinte Excel, MS Office, Outlook, economie, logistica;
    — Limba engleza la nivel mediu-avansat;
    — Capacitatea de a forma si conduce echipe performanta;
    — Abilitati de comunicare;
    — Spirit de echipa;
    — Capacitate de analiza si sinteza;
    — Orientare spre rezolvarea problemelor si îndeplinirea obiectivelor la termenele stabilite;
    — Organizare;
    — Loialitate, seriozitate
    — Capacitate de concentrare si luare a deciziilor;
    — Capacitate de analiza si control.

    Responsabilitati

    — Responsabil cu managementul echipei: planifica si dezvolta profesional echipa;
    — Organizeaza si participa la inventarele periodice care se efectueaza la termenele stabilite;
    — Concepe proceduri de lucru, metode si responsabilitati pentru fiecare post;
    — Se asigura ca activitatea depozitului se desfasoara fluent, rapid si corect;
    — Participa impreuna cu superiorul la sedintele operationale;
    — Se implica impreuna cu directorul logistic in conceperea strategiilor de functionare optima a depozitului;
    — Participa la construirea bugetului anual pe departamentul logistic;
    Respecta politicile de achizitionare a echipamentelor, respecta contractele agreate cu diversi furnizori si solicita oferte in vederea imbunatatirii conditiilor de achizitie;
    — Asigura rezolvarea reclamatiilor magazinelor si partenerilor referitoare la calitatea si cantitatea marfii, ambalajelor, termenelor de livrare;
    — Supravegheaza si se implica activ in bunul mers al activitatii depozitului din punct de vedere al gestiunii (depozitare, livrari, aprovizionare), din punct de vedere administrativ si al disciplinei muncii tuturor angajatilor din subordine in scopul prevenirii;
    — Calculeaza lead time-ul in depozitare;
    — Stabileste si mentine lista de active, obiecte de inventar si lista fortei de munca (headcount) in acord cu bugetul;
    — Intelege rapoartele privind rotatia stocurilor.

    Alte informatii

    *Toti aplicantii vor fi introdusi in baza noastra de date. Doar candidatii eligibili vor fi contactati. Va multumim pentru interesul dumneavoastra!