Credit Support Specialist - Commercial Lending and Credit Support Monitoring

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Cerinte:
    • Diploma universitara
    • Cunoasterea limbii engleze
    • Cunoastere Contabilitate primara•

    Competente:
    • Abilitati analitice,
    • Atentie la detalii
    • Proactivitate
    • Orientare spre client, flexibilitate, initiativa, creativitate
    • Abilitatea de a prioritiza, capacitatea de a lucra sub termene limita
    • Spirit de echipa

    Responsabilitati

    • Urmărirea condițiilor de creditare și de îndeplinirea in timp util a conditilor contractuale (de exemplu: îndeplinirea condițiilor contractuale la timp, calculul indicatorilor specifici din conditiile contractuale, urmarirea restantelor, colateralele , plata asigurărilor - data de expirare / primei plăți pentru asigurările, recenzii, verificarea review-urilor conform conditiilor intiale de aprobare, urmarirea clienților aflati în dificultate - PSC și a listelor de alertă, investigații post-CRB altele);
    • -/-verificarea garantiilor în Sistemul Bancii și urmărirea lunară de înregistrare corectă a garantiilor in sistemul Bancii (în special a acelor garanții, care au o valoare variabilă in timpul perioadei de creditare , cum ar fi cesiunea de creanțe)
    • Emiterea de instructiuni pentru credite cu rambursari, conform graficului de rambursare anexat la contract (acolo unde nu este automat)
    • Transmiterea ori de câte ori este necesar a unui semnal de avertizare în conformitate cu procedura internă;
    • Asigura administrarea documentelor pentru monitorizarea creditului- arhiveaza, copiaza, scaneaza
    • Pregătește documentele interne necesare pentru debursarea creditului (asigurând, de asemenea, verificarea documentelor justificative, în conformitate cu procedura internă și semneaza, în conformitate cu competențele de aprobare reglementate de regulile interne, pentru înregistrarea creditelor, garanțiilor în sistemul Bancii;
    • Urmăreste rapoartele de Data Quality alocate si va escalada orice problemă intalnită pentru a o solutiona.
    • Monitorizarea rapoartelor specifice activității desfăsurate;
    • Prioritizează corespunzator propriile activitați pentru a le finaliza in timp util;
    • Raspunde prompt solicitărilor clienților interni in ceea ce priveste activitatea de monitorizare;