Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.04.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group se afla in cautarea unui candidat dinamic, proactiv si orientat spre performanta, pentru o pozitie de Asistent Manager.

    Cerinte:
    - Experienta de lucru in domeniile: introducere/procesare comenzi/suport clienti/order processing - min 1 an;
    - Cunostinte operare PC
    - Limba engleza - nivel intermediar (mediu spre avansat)
    - Cunostinte operare sisteme ERP;
    - Persoana proactiva, dinamica, orientata spre performanta;
    - Abilitati de comunicare si interactiune inter si intradepartamentale.;

    Responsabilitati

    - Asigura inregistrarea zilnica a livrarilor de produse (emite facturi in Navision), precum si livrarea completa si in ordine a acestora
    - Ofera informatii in timp real : preturi stabilite de echipa de vanzari, disponibilitate produse, documente tehnice, informatii despre facturi emise, plati, etc
    - Verifica documentele de import si urmareste derularea lor pana la finalizarea in bune conditii;
    - Inregistreaza in programul de gestiune de marfa (Navision) intrarea si iesirea marfurilor si a mostrelor, pe categorii de produse si depozite
    - Actualizeaza baza de date de stocuri de marfa
    - Proceseaza in sistem comenzile lansate de clienti
    - Urmareste evolutia comenzilor si informeaza clientii interni de modificarile aparute
    - Contabilitate primara (tine evidenta registrului de casa, situatia incasarilor de la clienti, situatia platilor catre furnizori, situatia cecurilor si biletelor la ordin in curs de decontare si decontate.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salarial atractiv
    - Bonuri de masa in valoare de 15 lei/tichet
    - Program de lucru office: L-V: 8:30 – 16:30
    - Decontare trasport
    - Mediu de lucru atractiv si dinamic, cu posibilitati de dezvoltare;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (190)