Asistent Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.04.2019 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Gi Group se afla in cautarea unui candidat dinamic, proactiv si orientat spre performanta, pentru o pozitie de Asistent Manager.
Cerinte:
- Experienta de lucru in domeniile: introducere/procesare comenzi/suport clienti/order processing - min 1 an;
- Cunostinte operare PC
- Limba engleza - nivel intermediar (mediu spre avansat)
- Cunostinte operare sisteme ERP;
- Persoana proactiva, dinamica, orientata spre performanta;
- Abilitati de comunicare si interactiune inter si intradepartamentale.;
- Asigura inregistrarea zilnica a livrarilor de produse (emite facturi in Navision), precum si livrarea completa si in ordine a acestora
- Ofera informatii in timp real : preturi stabilite de echipa de vanzari, disponibilitate produse, documente tehnice, informatii despre facturi emise, plati, etc
- Verifica documentele de import si urmareste derularea lor pana la finalizarea in bune conditii;
- Inregistreaza in programul de gestiune de marfa (Navision) intrarea si iesirea marfurilor si a mostrelor, pe categorii de produse si depozite
- Actualizeaza baza de date de stocuri de marfa
- Proceseaza in sistem comenzile lansate de clienti
- Urmareste evolutia comenzilor si informeaza clientii interni de modificarile aparute
- Contabilitate primara (tine evidenta registrului de casa, situatia incasarilor de la clienti, situatia platilor catre furnizori, situatia cecurilor si biletelor la ordin in curs de decontare si decontate.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv
- Bonuri de masa in valoare de 15 lei/tichet
- Program de lucru office: L-V: 8:30 – 16:30
- Decontare trasport
- Mediu de lucru atractiv si dinamic, cu posibilitati de dezvoltare;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
ASISTENT MANAGER BUCURESTI, | |
Asistent Manager/ Secretariat Aplica fara CV | |
Asistent Manager Expansiune Bucuresti (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (190) |
Raporteaza eroarea la