Receptie/Secretariat

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Alef Distribution active.


Vezi toate job-urile Receptie/Secretariat active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Alef Distribution
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    ALEF Distribution RO S.A. is part of the ALEF NULA, a regional distributor for Eastern Europe. Founded in 1994, ALEF generated revenue of approximately $ 180 million, relying on over 300 employees, experts in the areas covered. ALEF Distribution RO promotes and distributes IT components, accessories and systems for both the consumer market and business solutions. Our focus is towards customer and the delivery of complete services and solutions that meet its requirements.

    Cerinte

    - Absolventa de studii medii-superioare; - Sociabila, pozitiva, atentie distributiva; - Cunoastere limbii engleze la nivel avansat
    - Cunostinte de operare PC (Office: Word, Excel, Power Point);
    - Abilitati de lucru atat independent cat si in echipa; - Abilitati de comunicare, adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic;
    - Sa lucreze organizat, sa fie dinamica si motivata de rezultate.

    Responsabilitati

    - Intampina si indruma vizitatorii catre spatiile special amenajate;
    - Asigura protocolul necesar desfasurarii sedintelor si intalnirilor de afaceri; - Supravegheaza zona aferenta receptiei; - Receptioneaza si redirectioneaza apelurile telefonice;
    - Obtine si ofera informatii telefonice la cerere;
    - Receptioneaza si inregistreaza corespondenta in registrul intrari-iesiri (interna, externa); - Distribuie corespondenta
    - Asigura logistica si livrarea documentelor, coletelor (prin fax, poştă, e-mail etc.);
    - Asigura relatia intre departamentele companiei;
    - Organizeaza si gestioneaza documentele companiei;
    - Gestioneaza activitati administrative: achizitionare bilete de avion, efectuare rezervari la hotel, rezervari rent-a-car, efectueaza comenzi lunare si tine evidenta stocurilor pentru birotica, produse protocol, produse de intretinere, cafea, apa etc; - Mentine legatura cu furnizorii de servicii, cu firma de curatenie si personalul cladirii; - Asigura suport adminstrativ pentru organizarea si administrarea spatiilor de munca si recreere; - Acorda asistenta pentru problemele administrative; - Asigura suport pentru traininguri, cursuri, evenimente interne: pregateste protocolul necesar, comanda produsele, amenajeaza sala, comanda pizza/catering, efectueza programari la restaurant/cantina, urmareste intregul proces pana la finalizarea evenimentului;
    -Ofera suport administrativ tuturor colegilor.