Receptie/Secretariat

Angajator: Alef Distribution
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    ALEF Distribution RO S.A. is part of the ALEF NULA, a regional distributor for Eastern Europe. Founded in 1994, ALEF generated revenue of approximately $ 180 million, relying on over 220 employees, experts in the areas covered.

    Cerinte

    - Absolventa de studii medii-superioare; - Sociabila, pozitiva, atentie distributiva; - Cunoastere limbii engleze la nivel avansat
    - Cunostinte de operare PC (Office: Word, Excel, Power Point);
    - Abilitati de lucru atat independent cat si in echipa; - Abilitati de comunicare, adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic;
    - Sa lucreze organizat, sa fie dinamica si motivata de rezultate.

    Responsabilitati

    - Intampina si indruma vizitatorii catre spatiile special amenajate;
    - Asigura protocolul necesar desfasurarii sedintelor si intalnirilor de afaceri; - Supravegheaza zona aferenta receptiei; - Receptioneaza si redirectioneaza apelurile telefonice;
    - Obtine si ofera informatii telefonice la cerere;
    - Receptioneaza si inregistreaza corespondenta in registrul intrari-iesiri (interna, externa); - Distribuie corespondenta
    - Asigura logistica si livrarea documentelor, coletelor (prin fax, poştă, e-mail etc.);
    - Asigura relatia intre departamentele companiei;
    - Organizeaza si gestioneaza documentele companiei;
    - Gestioneaza activitati administrative: achizitionare bilete de avion, efectuare rezervari la hotel, rezervari rent-a-car, efectueaza comenzi lunare si tine evidenta stocurilor pentru birotica, produse protocol, produse de intretinere, cafea, apa etc; - Mentine legatura cu furnizorii de servicii, cu firma de curatenie si personalul cladirii; - Asigura suport adminstrativ pentru organizarea si administrarea spatiilor de munca si recreere; - Acorda asistenta pentru problemele administrative; - Asigura suport pentru traininguri, cursuri, evenimente interne: pregateste protocolul necesar, comanda produsele, amenajeaza sala, comanda pizza/catering, efectueza programari la restaurant/cantina, urmareste intregul proces pana la finalizarea evenimentului;
    -Ofera suport administrativ tuturor colegilor.