Reprezentant Vanzari prin Telefon

Angajator: Farmacia Dona
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Galati
  • Iasi
  • Actualizat la: 23.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita în cei peste 25 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întampinat cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.

    Peste 2.500 de profesionisti în domeniul sanatatii lucreaza în Grupul DONA, cu totii find devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ.

    Alatura-te si tu echipei DONA!
    www.FarmaciileDONA.ro

    Cerinte

    Departamentul de vânzări prin telefon din cadrul companiei de distribuție Dona. Logistică este în căutarea unor colegi care îşi doresc să facă parte dintr-o echipă de profesionişti dinamici şi dedicaţi!

    Dacă ai:

    • experienta de minimum 1 an intr-un post similar in domeniul farmaceutic
    • studii superioare finalizate
    • abilitati excelente de comunicare (scris, verbal), empatie, proactivitate, spirit de echipa
    • abilitati de organizare si planificare/ prioritizare
    • abilitati de negociere
    • persuasiune, initiativa si flexbilitate in gandire
    • cunostinte operare PC: Excel, Word – avansat

    Responsabilitati

    Ce vei avea de făcut:
    • contactarea clientilor actuali si potentiali în vederea vanzarii produselor si serviciilor conform campaniilor planificate
    • contactarea clientilor actuali sau potentiali pentru a se asigura de buna desfasurare a contractelor sau pentru incheierea de noi contracte
    • actualizarea bazei de date clienti cu informatii și cerinte despre clientii vechi/ noi sau potentiali
    • verificarea informatiilor introduse in baza de date
    • realizarea planului lunar de vanzari si incasari si obiectivele specifice lunare/ trimestriale/ anuale
    • executarea în conditii de calitate si eficienta campaniile planificate
    • respectarea graficelor de incepere si incheiere a campaniilor
    • realizarea zilnica a numarului necesar de apeluri telefonice