HR SPECIALIST

Angajator: INTACT Media Group
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Cea mai importantă platformă multimedia din România cu capital integral autohton. Din 1991, anul apariţiei Tipografiei Intact şi până în prezent, am evoluat la statutul de platformă media 360°, dezvoltând un portofoliu solid de mărci în televiziune, presa scrisă, radio, operatiuni digitale si alte servicii complementare.
    INTACT Media înseamna o echipă de profesionişti şi este renumit pentru oportunităţile de creştere şi dezvoltare profesională pe care le oferă.

    http://www.intactmediagroup.ro

    Cerinte

    • Absolvent studii superioare (preferabil in domeniul juridic);
    • Foarte bune cunostinte de legislatia muncii (atestat de Inspector Resurse Umane);
    • Cunostinte operare software administrare personal – constituie avantaj;
    • Experienta pe un post similar de minimum 3 ani, de preferinta intr-o companie cu cel putin 100 de angajati.

    Responsabilitati

    • Gestioneaza dosarele de angajare, intocmeste contracte de munca si gestioneaza dosarele de personal;
    • Elaboreaza toate documentele si indeplineste toate formalitatile legale din cadrul proceselor de incheiere, modificare, incetare a contractului individual de munca;
    • Redacteaza si elibereaza adeverinte solicitate de salariati;
    • Introduce si gestioneaza datele in software-ul de administrare personal;
    • Intocmeste adeverinte de vechime, grupa de munca, venituri la solicitarea salariatilor si a fostilor salariati;
    • Mentine relatia cu reprezentantii ITM si alte institutii publice in vederea intocmirii corecte a tuturor formalitatilor legate de incadrarea, promovarea si incetarea activitatii salariatilor si colaboratorilor companiei;
    • Intocmeste si transmite Registrul Electronic al Salariatilor conform prevederilor legale;
    • Participa la cercetarile disciplinare si asigura intocmirea documentelor aferente acestora;
    • Tine evidenta concediilor de odihna si a planificarilor anuale ale angajatilor in conformitate cu prevederile legale;
    • Ofera suport pentru intocmirea fiselor de post;
    • Realizeaza diverse raportari specifice.