Ofiter de Securitatea Informatiei

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, una dintre cele mai importante companii care activeaza in sistemul bancar, suntem in cautarea unui Ofiter de Securitatea Informatiei

    • Studii superioare sau experienta relevanta in domeniul IT sau certificari in domeniul securitatii informatiei (CISSP, CISM, CISA etc.);
    • Experienta profesionala anterioara in securitatea informatiei reprezinta un avantaj;
    • Cunoasterea familiei de standarde ISO 27000, PCI DSS, ISO 22301;
    • Cunoasterea reglementarilor nationale (emise de BNR) si Europene (ghiduri/standarde emise de EBA) cu privire la securitatea informatiei reprezinta un avantaj;
    • Cunoasterea reglementarilor nationale si europene privind protectia datelor cu caracter personal (GDPR) reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte si abilitati in domeniile: Active Directory, Windows servers, networking (WAN, IDS/IPS, firewalls), SIEM / log management, antivirus, end point protection, tehnologii de backup;
    • Abilitati de lucru cu baze de date complexe – SQL Server reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte operare MS Office – lucrul cu MsExcel, Access la nivel avansat;
    • Acuratete si atentie acordata detaliilor;
    • Capacitate de analiza si sinteza;
    • Abilitati de organizare si livrare in timp util a rapoartelor specifice;
    • Prioritizare a propriei activitati;
    • Responsabilitate si integritate;
    • Aptitudini semnificative de comunicare;

    Responsabilitati

    • Implementeaza politicile si procedurile privind securitatea inforImplementeaza politicile si procedurile privind securitatea informatiei si continuitatea activitatii;
    • Intocmeste rapoarte periodice sau la cerere cu privire la securitatea informatiei;
    • Asigura conformitatea cu legislatia si reglementarile aplicabile din domeniul securitatii informatiei;
    • Participa la dezvoltarea politicilor, standardelor, ghidurilor, proceselor si procedurilor privind securitatea informatiei;
    • Gestioneaza procesul de administrare a incidentelor de securitatea informatiei;
    • Efectueaza analize de risc regulate sau la implementarea unor procese sau sisteme noi, propune masuri de control pentru diminuarea riscurilor;
    • Opereaza si dezvolta instrumentele aferente securitatii informatiei;
    • Propune si participa la implementarea unor noi instrumente de lucru;
    • Asigura constientizarea si instruirea intregului personal cu privire la securitatea informatiei si continuitatea afacerii;
    • Asista superiorul direct in activitatea de verificare si evaluare a eficientei instrumentelor propuse;