Windows System Administrator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.


Vezi toate job-urile Windows System Administrator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.04.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Cerinţele:
    • Diplomă universitară în informatică, telecomunicaţii sau în domeniul tehnic
    • Minimum 2 ani de administrare a unor reţele de calculatoare de dimensiuni medii sau mari
    • Experienţă in administrarea unei infrastructuri bazate pe Active Directory
    • Buna cunoastere a sistemelor de operare Microsoft Windows Server
    • Nivel mediu de cunoştinţe privind topologiile şi protocoalele de reţea
    • Nivel mediu de cunoştinţe privind protocoalele de mesagerie electronică; experienţă practică cu MS Exchange reprezinta un plus
    • Experienţă de lucru cu diverse echipamente şi platforme hardware
    • Cunoştinţe de bază de monitorizare a infrastructurii IT, experienţă in utilizarea a cel puţin unui sistem de gestionare a infrastructurii (MS SCOM, Nagios etc)
    • Cunostinte medii legate de arhitecturi SAN şi dispozitive de stocare (SAN, NAS, DAS) reprezinta un plus
    • Cunoştinţe legate de realizarea copiilor de siguranţă, restaurare şi recuperare a datelor, experienţă practică cu aplicaţii şi dispozitive de copiere/restaurare reprezinta un plus
    • Cunoştinţe elementare de administrare a sistemelor de baze de date (Oracle, Microsoft SQL, Teradata)
    • Nivel ridicat de cunoştinţe in administrarea staţiilor de lucru MS Windows şi aplicaţiilor asociate (MS Office, etc.)
    • Experienţă în aplicaţiile şi procesele de IT support
    • Cunostinte ITIL reprezinta un plus
    • Cunostinte de baza de Project Management
    • Limba engleză (fluent, atât scris cât şi vorbit)
    • Foarte bune cunoştinţe de MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Access, MS Project)

    Competente:
    • Abilitaţi foarte bune de comunicare
    • Experienţă în comunicarea cu utilizatorii proveniţi din medii diferite
    • Abilitatea de a lua decizii prin analiza riscurilor, implicatiilor, prioritatilor,constrangerilor tehnice si de timp
    • Iniţiativă, Responsabilitate, Răbdare
    • Creativitate
    • Proactivitate
    • Orientat inspre dezvotare si invatare de cunostinte/ abilitati noi
    • Disponibilitatea de a invata noi tehnologii la locul de munca
    • Spirit de echipa
    • Capacitatea de a lucra sub presiune
    • Orientare catre client, solutie si rezultat
    • Orientare catre rezolvarea problemelor
    • Abilitatea de a-si insusi rapid noi cunostinte
    • Abilitati de gestionare a proiectelor

    Responsabilitati

    Responsabilităţi:
    • Administrează şi supraveghează funcţionarea corectă a serverelor din bancă
    • Administrează mediul de calcul al băncii (administrare utilizatori, setări de securitate, gestionarea fisiere/foldere, etc.)
    • Furnizează asistenţă de nivelul doi şi trei pentru angajaţii băncii
    • Instaleaza, administrează şi supraveghează utilizarea, performanta, disponibilitatea si status-ul serverelor si echipamentelor de stocare ale bancii
    • Remediaza problemele de disponibilitate si performanta aparute pe servere si echipamentele de stocare
    • Colaboreaza cu echipele IT si furnizorii de aplicatii pentru a determina cerintele de spatii de stocare si/sau optimiza utilizarea acestuia
    • Participă la procese de testare a sistemelor noi si ofera recomandari
    • Îndeplineste activităţi IT legate de deschiderea de noi sedii (in stransă colaborare cu echipa de comunicaţii şi furnizorii externi)
    • Supraveghează procesul de instalare echipamente noi
    • Supraveghează instalarea de noi programe software si asigura sprijin adecvat pentru toti utilizatorii acestor aplicatii
    • Administrează şi supraveghează sistemele din infrastructura IT în conformitate cu dispoziţiile şefului de echipă sau ale şefului de departament
    • Dezvoltă script-uri pentru administrarea echipamentelor
    • Se asigură în mod regulat de existenta copiilor de siguranţă ale datelor şi arhivarea mediilor de stocare a datelor în locaţii sigure
    • Asigură securitatea datelor procesate în cadrul băncii (respectă standardele de securitate ale grupului)
    • Oferă solutiile tehnice pentru a asigura securitatea datelor procesate (criptare, firewall-uri, etc.)
    • Asigură instalarea de programe antivirus pe servere; verifică si asigură actualizarea bazei de date cu ultimele definitii de virusi
    • Supraveghează procesul de gestiune a patch-urilor de securitate corespunzatoare sistemelor de operare si aplicatiilor folosite in bancă
    • Păstrează legatura cu furnizorii de hardware şi software, cu furnizorii de service pentru a asigura implementarea şi administrarea sistemelor informatice
    • Participă la proces de inventariere a mijloacelor fixe IT din bancă
    • Facilitează procesul de training al angajatilor băncii in vederea acumulării cunostintelor IT necesare
    • Toate responsabilităţile ocupantului acestui post sunt completate cu proceduri şi regulamente interne, publicate pe DMS. Angajatul are responsabilitatea cunoaşterii celor mai noi proceduri în vigoare care se aplica pozitiei pe care o ocupa.
    • Responsabilitatea de a asigura suportul IT pe sfera sa de activitate, in afara orelor de program, inclusiv in zilele nelucratoare, prin obligatia de a raspunde la telefon conform programului lunar stabilit de seful ierahic superior si adus la cunostinta sa la inceputul fiecarei luni
    • Responsabilitatea sa asigure interventia (la distanta) sau sa se deplaseze la banca, in cazul in care situatia o impune, conform instructiunilor sefului direct si programului lunar de asigurarea suportului, stabilit de acesta sau in cazul activarii Planului de Continuitate al Bancii.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (406)