Asistent Manager Clinica Stomatologica

Angajator: Dr Leahu
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Timisoara
  • Actualizat la: 23.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Pe parcursul acestor 7 ani de activitate, Clinicile Dr. Leahu au obtinut numeroase reusite si premiere medicale dentare: Clinica Dr. Leahu Caramfil – primul centru din Romania acreditat de Institutul de Biotehnologie, Centrul de Excelenta in Implantologie Dentara Dr. Leahu Rin Grand Hotel – primul Centru de Excelenta in Sanatate si Turism din Romania, Clinica Dr. Leahu Pitesti - prima clinica Dr. Leahu din afara Bucurestiului.

    „Am reusit sa ajungem unde suntem astazi prin efortul sustinut al unei echipe motivate si implicare activa in dezvoltarea profesionala a oamenilor. Ne pasa de pacient, de clienti, colegi, furnizori, parteneri si de tehnologie. Ne implicam activ in formarea tinerilor medici, in acest scop am inaugurat Centrul de Pregatire Avansata in Medicina Dentara, si acordam lunar consultatii stomatologice gratuite copiilor in scoli si gradinite. In plus, de doua ori pe an, organizam evenimente de donare de sange in cadrul clinicilor, la care participa benevol pacienti, doctori, parteneri, angajati, prietenii si familiile acestora. Optimizam ori de cate ori este nevoie procesele interne, cele de recrutare si inductie. In Clinicile Dr. Leahu lucram cu tehnologie de ultima ora si planificam eficient timpul pacientului petrecut in clinici, astfel incat acesta sa beneficieze de sanatate reala la preturi corecte, vizite putine si scurte si mai mult timp pentru el”, Ionut Leahu, CEO Clinicile Dr. Leahu.

    Cerinte

    - Studii superioare
    - Experienta in domeniul medical reprezinta avantaj
    - Cunostinte contabilitate primara (registru casa, incasari)
    - Cunostinte operare PC (Word, Excel)
    - Abilitati de comunicare
    - Capacitate de organizare, prioritizare a sarcinilor, atentie la detalii
    - Responsabilitate

    Responsabilitati

    - Organizeaza si coordoneaza activitatea desfasurata la locul de munca
    - Coordoneaza, din punct de vedere administrativ, activitatea personalului din cadrul clinicii
    - Mentine relatia cu furzinorii de servicii si cu clientii persoane juridice
    - Organizeaza evidenta documentelor financiar contabile, dupa procedura data de deptartamentul Financiar -Contabil (facturi, plati, chitante, etc.)
    - Gestioneaza bugetele alocate serviciilor de curatenie, intretinere, securitate, salubrizare, precum si altor servicii ce asigura logistica si functionarea optima a clinicii
    - Centralizeaza reclamatiile si sesizarile venite din partea pacientilor si le aduce la cunostinta top management-ului, propunand solutii de rezolvare
    - Elaborareaaza si redacteaza documentele si situatiile cerute de management
    - Gestioneaza fluxul de documente
    - Realizeaza inventarul de gestiune
    - Urmareste asigurarea functionarii corecte a tuturor echipamentelor necesare desfasurarii activitatii in cadrul clinicii;

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Salariu competitiv, corelat cu experienta si performantele dovedite
    - Oportunitati de dezvoltare profesională
    - Reduceri substantiale la serviciile stomatologice