Category Manager Retail

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 22.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Poţi fi noul nostru Category Manager, la sediul din Remetea Mare și ne așteptăm să ai:

    - Spirit analitic, orientare către comerţ, abilităţi de comunicare şi prezentare, integritate;
    - Constituie avantaj experienţa în zona de retail;
    - Cunoștințe Excel și limba engleză (limba franceză constituie un plus);
    - Orientare către rezultate;
    - Disponibilitate pentru formare iniţială în Franţa (2-3 săptămâni).

    Responsabilitati

    Misiunile principale ale unui Category Manager constau în realizarea de cercetări de piață și în elaborarea de analize și rapoarte, în scopul aprovizionării cu marfă a rețelei de magazine.

    Responsabilitățile tale vor fi:
    - Studierea loturilor de produse identificate de echipele de achiziții;
    - Comunicarea cu echipele de achiziții, vânzări și logistică;
    - Stabilirea ofertelor de achiziții în funcție de anumiți indicatori: (vandabilitate, costuri, cantități, concurență etc).
    - Validarea condiţiilor de cumpărare (preţ de vânzare-cumpărare, cantitate, termene de livrare etc.) şi aprovizionarea magazinelor din reţeaua Wow;
    - Analizarea constantă a concurenței și a prețurilor, în colaborare cu echipele de vânzari;
    - Urmărirea vânzărilor în reţeaua de magazine și implementarea de acţiuni promoţionale.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Training internațional de specialitate;
    - Salariu în funcție de profil și experiență;
    - Buget lunar pe platforma Benefit cu posibilitatea alegerii beneficiilor (asigurări, tichete de masă, vouchere etc.);
    - Transport asigurat;
    - Participarea periodică la saloane și conferințe internaționale de profil.