Suport tehnic L1&L2 (WS)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SmartRecruting active.


Vezi toate job-urile Suport tehnic L1&L2 (WS) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: SmartRecruting
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    A Headhunting company specialized on finding and delivering excellent candidates for technical positions – mainly IT and management! 
    Customized services to our exclusive clients by use of a collaborative approach to understand the company culture in order to provide candidates that share same business values and personal behavior to increase the hiring success rate.
    9 specialized IT recruiters located in Bucharest, Iasi and Cluj.
    We are focus on details to increase efficiency, saving clients and candidates time providing Quality not Quantity!

    Cerinte

    - studii superioare
    - experiență anterioară într-un departament suport tehnic – minim 1 an
    - amabilitate față de client și abilități de comunicare
    - adaptabilitate rapidă la situații noi și neprevăzute
    - perseverență și spirit analitic
    - cunoștințe medii de utilizare SQL server, T-SQL și baze de date.
    - capacitatea de a asimila aplicațiile software și networking
    - experiență privind lucru în echipă
    - cunoașterea altor sisteme ERP reprezintă un avantaj
    - cunoștințe economice reprezintă un avantaj

    Responsabilitati

    - preluarea apelurilor (telefonice și e-mail) a utilizatorilor referitor la probleme de natură
    tehnică
    - inregistrarea apelurilor preluate în CRM
    - identificarea și acordarea asistenței tehnice utilizatorilor remote.
    - escaladarea către departamentul de dezvoltare a problemelor care nu au putut fi soluționate.
    - acordă suport tehnic la implementarea versiunilor/ funcționalităților noi software.
    - urmărirea respectării termenelor contractuale cu clienții privind intervențiile solicitate.
    - testarea împreună cu utilizatorul a remedierii solicitărilor clientului și închiderea acestora în
    CRM.