Assistant Manager

Angajator: Romanian Software
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate;
    • Experienta cel putin 1 an pe o pozitie similara;
    • Cunostinte pachet Office si navigare internet;
    • Excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala;
    • Persoana sociabila, organizata, atenta la detalii, serioasa, punctuala.

    Responsabilitati

    • Gestioneaza corespondenta (primire, sortare, revizuire);
    • Pastreaza un registru de intrare/iesire corespondenta;
    • Inregistreaza facturile in sistem;
    • Revizuie facturile si pregateste plicurile in vederea trimiterii acestora prin posta/curier;
    • Asigura protocolul de primire al vizitatorilor;
    • Verifica si se asigura ca salile de meeting sunt pregatite pe toata perioada zilei;
    • Verifica si mentine stocul de consumabile (apa, cafea, servetele, etc.) ;
    • Scaneaza, arhiveaza si aranjeaza in forma fizica toate contractele companiei;
    • Inventariaza toate bunurile IT din companie (laptopuri, telefoane: model, numar, etc.).

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Salariu motivant;
    • Asigurare medicala;
    • Contract pe perioada nedeterminata;
    • Un mediu placut si prietenos;
    • Petreceri lunare alaturi de colegii din intreaga companie;
    • Activitati de relaxare: ping-pong, Playstation;
    • Plan de cariera de lunga durata.