After Sales Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile After Sales Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Activam de mai bine de 10 ani in domeniul serviciilor de Business Process Outsourcing, avand 2 sedii in Bucuresti si Valcea.
    Gestionam proiecte in 7 limbi de circulatie internationala pentru companii de top ce activeaza in diferite industrii (pharma, retail, telecomunicatii, banking, IT, auto, etc.)

    Cerinte

    In momentul de fata recrutam pozitia de After Sales Support pentru o importanta companie financiara internationala.

    Cerinte:

    - Orientare catre client;
    - Capacitate de a gestiona procese in paralel;
    - Abilitati analitice;
    - Spirit de echipa, perseverenta, flexibilitate;
    - Experienta anterioara in cadrul departamentelor de suport/operatiuni;
    - Cunostinte solide de utilizare Microsoft Office (cu accent pe Excel, Access, baze de date);
    - Cunostinte medii limba engleza.

    Responsabilitati

    - Cunoastrerea portofoliului de clienti alocati;
    - Comunica cu clientii in vederea obtinerii completarilor necesare implementarii promisiunilor de vanzare;
    - Monitorizarea stocului de bunuri si update-ul datelor inregistrate;
    - Tine legatura cu Key Account Manager, pentru a avea evidenta costurilor necesare a fi refacturate la final de contract;
    - Indeplineste rapoartarile reundante cu privire la statusurile bunurilor;
    - Actioneaza ca o prima interfata cu clientul, in ceea ce priveste solicitarile venite pe parcursul contractului;
    - Are responsabilitatea updatarii sistemului informatic;
    - Rezolvarea sesizarilor, adreselor si reclamatiilor venite din partea clientilor sau autoritatilor, in aria sa de activitate.

    Alte informatii

    Program: L-V - 9-17:30

    Beneficii:
    Tichete de masa;
    Abonament medical;
    Prime de sarbatori;
    Al XIII-lea salariu.