Junior CUSTOMER SUPPORT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile Junior CUSTOMER SUPPORT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie cu capital 100% romanesc ce activeaza pe piata serviciilor de BPO din Romania. In prezent, avem doua trei puncte de lucru, in Bucuresti, Valcea si Bacau si deservim clienti din 13 industrii diferite. Ne mandrim cu o echipa de 450 de profesionisti, 250 de statii de lucru, proiecte desfasurate in 8 limbi straine si aproximativ 10 milioane de interactiuni anuale. Oferim clientilor nostri servicii de contact center, back-office, programe de coaching, solutii SaaS si servicii de recrutare si inchiriere de personal.

    Cerinte

    Esti descurcaret si iti place sa socializezi pe telefon/chat/mail?

    Te invitam sa te alaturi noii noastre echipe de suport clienti pentru o multinationala ce ofera servicii de cumparare, preluare si livrare rapida.

    Daca esti entuziast si vrei sa te alaturi unei echipe la inceput de drum, hai sa crestem impreuna! Fii unul dintre cei 30 de colegi noi!

    Noi nu cerem experienta, noi oferim experienta!

    Responsabilitati

    Ce ne dorim de la tine?

    Bune abilitati de comunicare;
    Cunostinte PC pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre;
    Flexibilitate si adaptabilitate;
    Deschidere si interes in ceea ce priveste dezvoltarea ta;
    Engleza – nivel mediu.

    Care va fi rolul tau?
    Vei raspunde solicitarilor primite si vei oferi suport prin telefon/chat/mail;
    Vei nota si actualiza in aplicatia interna informatiile obtinute;
    Vei ajuta la implementarea celor mai bune practici de lucru si consolidarea unei echipe;

    Beneficii:

    Echipa tanara care se extinde;
    Abonament medical la Regina Maria,
    Posibilitatea de a comanda carti prin Bookster;
    Training-uri de start-up platite si traininguri ocazionale de dezvoltare profesionala;
    Alti 300 de colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si diverse activitati de echipa;
    Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei.

    Program flexibil:
    – Poti opta pentru ture: Part-Time 6 ore sau Full-Time 8 ore/zi
    – Se lucreaza in ture, 5 zile din saptamana (+ 2 week-end-uri cu liber in timpul saptamanii)
    – Se ofera spor pentru orele de noapte si se asigura transport in tura de seara;