Analist Reclamatii Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE active.


Vezi toate job-urile Analist Reclamatii Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o banca responsabila, implicandu-ne activ in programe de responsabilitate sociala si protejare a mediului. Prin actiuni proprii si parteneriate responsabile, compania intareste misiunea BNP Paribas in lume: investitii cu impact pozitiv asupra mediului.

    Sunem principalul promotor al creditului responsabil in Romania din 2005, iar produsele noastre pot fi accesate cu usurinta, direct in spatiile de vanzare (magazine si alte puncte de lucru), prin telefon sau online.

    Cerinte

    • Sa ai o atitudine orientata catre client si sa iți faca placere sa adaugi valoare adaugata celorlalți
    • Detii foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa si poți gestiona cu tact situatiile dificile
    • Esti orientat catre rezultate si indeplinirea obiectivelor cantitative si calitative
    • Esti o persoana organizata si gestionezi eficient timpul si prioritațile
    • Iti place sa lucrezi cu cifrele
    • Dai dovada de obiectivitate,profesionalism si flexibilitate
    • Poti asimila rapid informații noi
    • Ai studii superioare
    • Cunosti si folosesti cu usurinta pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)

    Responsabilitati

    • Vei trata si solutiona cu responsabilitate reclamatiile si/sau solicitarile primite,in conformitate cu reglementarile legale,normele de Grup si procedurile interne in vigoare
    • Vei colabora cu colegii si departamentele implicate in vederea solutionarii prompte a reclamatiilor si/sau solicitarilor receptionate si a indeplinirii obiectivelor
    • Iti vei actualiza permanent informatiile cu privire la caracteristicile produselor financiare, conditiile de creditare si promotiile oferite clientilor
    • Vei solutiona solicitarile primite din partea angajaţilor din punctele de lucru si agentii
    • Vei actualiza baza de date,in functie de schimbarea datelor personale ale clientilor,respectand normele si procedurile in vigoare
    • Vei gestiona dosarele de dauna privind evenimentele asigurate

    Alte informatii

    • Un mediu de lucru placut, dinamic,cu multe oportunitati de dezvoltare profesionala in domeniul financiar-bancar;
    • Posibilitatea de a lucra in cadrul unei multinationale cu o cultura organizationala solida;
    • Participarea la programe de dezvoltare personala si profesionala;
    • Tichete de masa;
    • Abonament la clinica medicala privata;
    • 7 Card;
    • Bookster;