Office Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Credem in tine!

    Construirea unei cariere durabile este un proces continuu in care ai nevoie de motivatie, un plan de actiune, flexibilitate si disciplina. Succesul inseamna cunoasterea calitatilor personale si increderea in acestea. Descopera Adecco si vino sa desenam calea in cariera impreuna.

    Cine este Adecco?

    Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 8.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.

    Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultantii nostri sunt entuziasti si pasionati, sunt profesionisti specializati in domenii si industrii multiple, au experienta si capacitatea de a-ti intelege dorintele si planurile de cariera si de a gasi job-ul potrivit pentru tine.

    Noi si voi, suntem Adecco.

    Daca nu ai gasit un rol potrivit experientei tale, dar vrei sa fii la curent cu job-urile din piata, viziteaza website-ul www.adecco.ro, sectiunea RESURSE, unde iti poti inregistra CV-ul în baza de date Adecco. Ai vrea ca totul sa fie mai rapid si mai simplu de atat? Atunci descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay si fii la curent cu noile job-uri.
    Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.

    Adecco se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte dreptul la intimitate si la protectia datelor dvs. cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de catre Adecco puteti gasi pe www.adecco.ro.

    Cerinte

    - Team player;
    - Creative problem solving;
    - Flexible;
    - Excellent organizational skills;
    - Basic knowledge of MS Office;
    - English – advanced level
    - Experience in office admin area/reception;
    - Customer-service oriented;
    - Able to complete complex administrative tasks with minimal supervision.

    Responsabilitati

    - Welcoming all visitors;
    - Assist in the on-boarding process for our employees;
    - Manage phone calls and correspondence (e-mails, letters, packages etc);
    - Handling the correspondence via courier;
    - Track stocks of office supplies (cafeteria items, water, etc);
    - Send monthly online request for meal tickets;
    - When necessary handling instructions via vendors for Spaces building;
    - Provide information about new employees, schedule training for them, sign the
    documents (ex: work safety)
    - Assist with conference rooms/events;
    - Organizing meals and celebrations when necessary;
    - Managing travel requests for People from IL (arrange transport from airport and to
    airport);
    - Issuing PR's for Facilities;
    - Perform other duties as assigned.

    Alte informatii

    Benefits:

    - Continuous training and the possibility of acquiring new professional knowledge;
    - Good working environment;
    - Competitive salary package.