PR Specialist (perioada determinata)

Angajator: Secom®
Domeniu:
  • Marketing
  • Media - Jurnalism
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ilfov
  • Actualizat la: 21.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Compania Secom® este specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe. Cu o experiență de 13 ani, Secom® susține demersul medicinei integrative prin portofoliul cu peste 250 de produse naturale: suplimente alimentare și fito-dermatocosmetice, de calitate excepțională, care acoperă toate nevoile pentru sănătate și frumusețe.
    Compania operează o rețea de 9 magazine în București, Brașov, Bacău, Iași, Ploiești și Timișoara și oferă programe de terapie complementară în cadrul Centrului de Medicină Integrativă. În prezent, echipa Secom® numără peste 130 de angajați la nivel național, însă atragem continuu oameni talentați și investim în dezvoltarea lor în cadrul companiei.

    Cerinte

    Absolvent de studii superioare de comunicare, stiinte sociale, litere;
    Engleza - nivel avansat;
    Experienta de minim 2 ani in comunicare, PR, Marketing;
    Reprezinta un avantaj experienta in domeniul beauty, farma, agentie de comunicare;
    Reprezinta un avantaj experienta de lucru in social-media;
    Bun comunicator cu abilitati editoriale si de relationare peste medie;
    Persoana entuziasta cu orientare catre actiune, problem solver, energica, empatica si responsabila.

    Responsabilitati

    Redacteaza materiale editoriale in conformitate cu strategia de comunicare a companiei (comunicate de presa, articole si prezentari de produs/servicii, stiri, materiale de comunicare offline si online), coordoneaza activitati de content marketing;
    Administreaza conturile de social media Secom: elaboreaza planul editorial, redacteaza postari, raspunde la intrebarile venite de la consumatori, implementeaza initiative creative pentru a sustine si creste interactiunea pe aceste pagini;
    Relationeaza cu reprezentanti din media si social media: jurnalisti, bloggeri/vloggeri si alti lideri de opinie;
    Realizeaza rapoarte periodice de evaluare cantitativa si calitativa a activitatii de comunicare;
    Realizeaza cercetari (ex. desktop research) necesare in activitatile de comunicare;
    Acorda suport in implementarea proiectelor ample de comunicare: campanii, evenimente;
    Ofera suport departamentului de Marketing in realizarea materialelor de comunicare;
    Colaboreaza cu restul departamentelor si colegilor pentru implementarea actiunilor de comunicare.

    Alte informatii

    Postul este pe o perioada determinata de doi ani.

    Pachet salarial motivant (tichete de masa, abonament de sanatate, bonus de performanta, prima de loialitate, zile libere acordate conform cu vechimea in companie etc);
    Traininguri de specialitate si oportunitati de dezvoltare personala si profesionala.
    Program de lucru: L-V- 09.00-17.30 si transport asigurat de la gura de metrou Pipera catre sediul companiei si inapoi, catre metrou, la finalul zilei.