Analist Calitate-Fluxuri

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cetelem active.


Vezi toate job-urile Analist Calitate-Fluxuri active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Cetelem
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Cetelem este marca a BNP Paribas Personal Finance grup,cu o experienta in domeniul creditelor de consum de peste 60 de ani.

    Sunem principalul promotor al creditului responsabil in Romania din 2005, iar produsele noastre pot fi accesate cu usurinta, direct in spatiile de vanzare (magazine si alte puncte de lucru), prin telefon sau online.

    Cerinte

    • Sa cunosti si sa ai experienta in analiza proceselor de call center(customer service,collection,vanzare prin telefon);
    • Sa ai experienta in interpretarea de statistici, analize si in punerea in practica a unor idei/solutii pe baza acestora;
    • Sa cunosti foarte bine pachetul Microsoft Office (Acces, Outlook, Excel, Power Point, Word);
    • Detii excelente abilitati de relationare;
    • Ai o atitudine orientata catre client si nevoile acestora si o buna intelegere a cerintelor de calitate;
    • Esti o persoana pozitiva;
    • Esti atent la detalii si ai capacitatea de analiza si sinteza;
    • Detii aptitudini organizatorice;
    • Sa poti monitoriza statisticile,sa poti gestiona raportarea si analiza activitatii de call center;
    • Cunoasterea limbii engleza constituie un avantaj;


    Responsabilitati

    • Vei avea un rol transversal cheie pe zona de Call Center;
    • Vei gestiona intr-un mod optimizat procesele legate de administrarea volumului de apeluri;
    • Vei identifica riscurile survenite ca urmare a lipsei resurselor necesare și vei propune soluții pentru asigurarea continuitații in furnizarea serviciilor catre clienți
    • Vei contribui la planificarea campaniilor,in colaborare cu managerii departamentelor Marketing și Comunicare, Relații Clienti și alte departamente implicate;
    • Vei furniza analize asupra variatiilor dintre fluxurile estimate si fluxurile reale;
    • Vei monitoriza fluxul apelurilor primite in Call Center in timp real si offline si transmiterea de statistici esentiale pentru activitate;
    • Analizarea fluxului de apeluri (cantitative si calitative) si propunerea de solutii de imbunatatire a instrumentelor utilizate pentru administrarea acestor fluxuri;

    Alte informatii

    Beneficii:


    • Un mediu de lucru placut, dinamic,cu multe oportunitati de dezvoltare profesionala in domeniul financiar-bancar;
    • Posibilitatea de a lucra in cadrul unei multinationale cu o cultura organizationala solida;
    • Participarea la programe de dezvoltare personala si profesionala;
    • Tichete de masa;
    • Contract de munca pe o perioada nedeterminata;
    • Abonament la clinica medicala privata;
    • 7 Card;
    • Bookster;