Customer Due Diligence Specialist - 12 luni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ING Bank Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Due Diligence Specialist - 12 luni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Angajator: ING Bank Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Juridic
  • Tip job: temporar
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.05.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ING Bank Romania is part of ING Group, a global international financial institution, which offers banking services to over 38.4 million individual customers, companies or institutions in over 40 countries.
    Founded in 1994, ING Bank Romania is the fourth bank in the top 10 local banks, according to assets, and the only bank with organic growth, without acquisitions of customer portfolios or other banks. ING Bank Romania is a universal bank with over 1.7 million customers in three business segments: individuals (retail), SMEs and Mid-Corporate companies and Wholesale Banking.
    ING's mission is to empower people to stay a step ahead in life and in business.

    Cerinte

    -Studii superioare in domeniul economic, reprezinta un avanataj.
    -Minim un an experienta (de preferat intr-o pozitie similara);
    -Utilizare calculator: Microsoft Office nivel mediu (Word, Excel, Internet, Outlook);
    -Nivelul de cunoastere al limbii straine: cunostinte bune de limba engleza, scris & vorbit.

    Responsabilitati

    -Solicitarea si verificarea documentatiei pentru cunoasterea clientilor/non clientilor si identificarea beneficiarilor reali in termenele agreate, conform cu procedurile de cunoastere a clientelei si flow-urile de lucru in vigoare;
    -Inregistrarea si actualizarea in aplicatia Vantage a informatiilor privind identificarea beneficiarilor reali si a persoanelor care controleaza compania (UBO & controlling persons) , in conformitate cu procedurile si flow-urile de lucru in vigoare ;
    - Intocmirea, initierea si actualizarea formularului electronic CDD Form si aprobarea acestuia in conformitate cu Procedurile de Cunoastere a Clientelei si a regulamentelor de functionare si utilizare a aplicatiei Vantage;
    -Evaluarea si clasificarea companiei in functie de informatiile si documentatia disponibila din punct de vedere FATCA, CRS si MiFID – in conformitate cu procedurile si flow-urile de lucru in vigoare;
    -Initierea, actualizarea si aprobarea formularelor electronice FATCA, CRS si MiFID in aplicatia Vantage in conformitate cu procedurile si flow-urile de lucru in vigoare;
    -Finalizarea la timp si fara erori a normei de lucru repartizata, in conformitate cu procedurile si flow-urile de lucru in vigoare;
    -Actualizarea la timp si fara erori a evidentelor interne (CDD Evidence, Customer Records DB. Fabo Platform etc);
    - Incarcarea dosarului de cunoastere si identificare a clientului si a beneficiarilor reali in Library- Vantage.