Back Officer

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.

    APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.

    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    Ce ne dorim de la tine?

    - Să fii o persoană organizată și cu spirit de observație dezvoltat;
    - Să poți prioritiza sarcinile primite, să fii o persoană amabilă, cu o continuă dorință de dezvoltare și un comportament adecvat;
    - Aptitudini dezvoltate de comunicare orală și scrisă;
    - Să deții cunoștințe de operare PC și cunostințe de Limba Engleză;
    - Studii superioare finalizate sau în curs;

    Responsabilitati

    Ce vei face ?

    - Te vei ocupa cu înregistrarea, redirecționarea și expedierea corespondenței;
    - Vei redacta și arhiva documentele specifice necesare;
    - Vei asigura suport colegilor tai in activitatile administrative;
    - Să nu uităm de cel mai important aspect : vei face parte dintr-o echipă tânără și dinamică :)

    Ce îți oferim?

    - Mediu de lucru plăcut alături de o echipă tânără, într-un mediu profesionalist;
    - Oportunități reale de dezvoltare în cadrul companiei;
    - Punem accept pe dezvoltarea ta profesională, motiv pentru care organizăm periodic diferite training-uri și workshop-uri;
    - Petreceri tematice, team-building-uri și evenimente reacreative;
    - Beneficii pentru timpul tău liber : reduceri la cumpărături pentru parteneriatele agreate și la abonamentele pentru sălile de fitness;
    - Acces la pachete de servicii medicale private;