Şef punct de lucru

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile HeidelbergCement Romania active.


Vezi toate job-urile Şef punct de lucru active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: HeidelbergCement Romania
Domeniu:
  • Inginerie
  • Productie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Pitesti
  • Targoviste
  • Actualizat la: 01.04.2019

    Societatea HeidelbergCement România SA organizează un proces de selecție pentru ocuparea a 2 posturi vacante de Şef punct de lucru, pentru punctele de lucru Staţia de betoane Târgovişte şi Staţia de betoane Piteşti.


    Principalele responsabilităţi:

    •  Coordonează activitatea punctului de lucru, inclusiv activitatea de vânzare și producere a betonului;
    •  Coordonează activitatea de întreţinere a instalaţiei de preparare a betonului;
    •  Coordonează procesul de aprovizionare cu materii prime necesare producţiei;
    •  Coordonează activitatea de transport a betonului la beneficiari;
    •  Organizează şi asigură controlul producţiei fabricate în scopul asigurării calităţii şi conformităţii produselor fabricate;
    •  Prospectează piaţa specifică, identifică clienţi, negociază şi semnează contracte de vânzare beton şi servicii în conformitate cu procedurile în vigoare;
    •  Asigură obţinerea, actualizarea, reînnoirea autorizaţiilor şi oricăror documente necesare derulării activităţii punctului de lucru;
    •  Organizează şi asigură circulaţia şi arhivarea documentelor pentru toate activităţile care se desfăşoară în punctul de lucru condus;
    •  Reprezintă societatea în relaţiile cu clienţii, terţii, furnizorii în zona sa;
    •  Asigură integritatea patrimoniului societăţii, aferent punctului de lucru aflat sub conducerea sa.


    Cerințele postului
    Studii și experiență:

    • absolvent de minim superioare, preferabil în domeniul construcţiilor sau economice;
    • minim 3 ani în conducerea unui punct de lucru, preferabil staţie de betoane;
    • constituie avantaj experienţa de lucru în vânzări.


    Cunoştinţe şi abilităţi necesare:

    • concentrare pe rezultate şi eficienţa proceselor;
    • abilităţi de organizare personală;
    • abilități de comunicare și lucru în echipă;
    • orientare către cerințele pieței și nevoile clienților;
    • abilitatea de rezolvare a problemelor;
    • competenţe analitice şi strategice;
    • spirit inovativ şi antreprenorial.

    În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat/ă de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs., până la data de 17 martie 2019.

    Doar candidaţii care corespund profilului comunicat vor fi contactaţi.