Game Adviser with Polish

This job is no longer active!

View all jobs Teamland active


View all jobs Game Adviser with Polish active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro


Employer: Teamland
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Job type: full-time
    Job level: Student/Graduate
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 04.06.2019
    Remote work: On-site
    Short company description

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Requirements

    - Fluent in both written and spoken Polish (medium/advanced level);
    - Good understanding of English (B1 Level);
    - Highschool degree;
    - Good PC skills: Word and Excel;
    - Excellent communication skills.

    Responsibilities

    - Offer high-quality assistance to online communities of players;
    - Receive incoming calls/chat/emails and provides information about the offered services;
    - Finalize each call/instance through a resolution;
    - Communicate and collaborate effectively with colleagues to achieve team/department goals.

    Other info

    What we offer:

    - Full-time program: Monday to Friday, 13:00 – 22:00 (1-hour break);
    - Attractive salary package;
    - Bonuses according to the reach target;
    - Relocation package offered;
    - Monthly Meal tickets;
    - When there are no calls, employees can play on different gaming platforms;
    - Specialized training sessions;
    - Settlement of transportation;
    - Private health package.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3000 - 4200 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Remote

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Job national

    Vezi job-uri similare (216)