Specialist Imbunatatire Procese

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APS Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Imbunatatire Procese active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Controlul calitatii
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.07.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.

    APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.

    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    Studii superioare (finalizate sau în curs);
    Capacitate analitică și atenție la detalii;
    Capacitate de lucru sub presiune și cu termene limită;
    Foarte bune abilități de planificare, organizare și prioritizare a sarcinilor și timpului de lucru;
    Abilități de comunicare dezvoltate, flexibilitate și lucru în echipă;
    Atitudine proactivă și spirit de inițiativă.
    Capacitatea de a păstra confidențialitatea rezultatelor obținute și a informațiilor sensibile cu care intră în contact;
    Bune cunostințe de operare PC – pachetul MS Office (Microsoft Excel – nivel avansat);
    Cunoștințe de limbă engleză la nivel avansat;

    Responsabilitati

    Administrarea tuturor documentelor primite din partea diviziei operaționale în ceea ce privește fluxul solicitărilor trimise către Comitetul Directorial (EB) și/sau către Comisia de Analiza (RAC), cum ar fi: documente justificative, documente suplimentare, formulare de solicitare aprobare / respingere, explicații scrise etc ;
    Administrarea ofertelor primite prin intermediul diviziei operaționale și asigurarea unei evidențe complete a acestora, actualizată în permanență. Evidența va conține atât informațiile primite de la divizia operațională, cât și rezoluțiile primite din partea competențelor de aprobare (EB/RAC/Investitori); Monitorizarea se va efectua prin utilizarea aplicației interne de lucru;
    Oferă suport pentru crearea de rapoarte zilnice/ săptămânale/ lunare pentru managementul superior;
    Data entry, data management și raportare;
    Atenție sporită la detalii, și ducerea la îndeplinire a procedurilor și regulilor aferente departamentului;
    Activități organizaționale, de eficientizare a procesului de guvernanță corporativă

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (53)