RESPONSABIL TEHNIC

Angajator: RIAN&Partners
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Mioveni
  • Actualizat la: 09.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    RIAN&Partners is a new, fresh concept in the recruitment and selection process of personnel, personnel training & organizational development.

    RIAN&Partners combines, in an intelligent and friendly manner, over 30 years of our partners’ previous experience in the HR management for the industrial environment with passion and determination – patterns engraved to every assigned project.

    Integrity and high professional ethics are the core values we believe in, values that have settled their home at RIAN&Partners. Moreover, we believe wholeheartedly in optimism, flexibility and ‘’out of the box’’ solutions. That’s who we are!

    Cerinte

    Studii superioare;
    Experienta pe un post administrativ, reprezinta un avantaj;
    Franceza – nivel avansat, engleza – nivel mediu;
    O buna cunoasterea pachetului MS Office (in special Excel);
    Autonomie, rigoare si atentie la detalii;
    Buna comunicare si relationare;
    Gestionarea corecta a diverselor situatii;
    Flexibilitate, disponibilitate, anticipare.

    Responsabilitati

    Participa la reuniunile de lansare a proiectelor anuale de investitii din perimetrul de responsabilitate indicat;
    Participa la sedintele saptamanale cu sefii de proiect de investitii;
    Asigura crearea de cereri pentru placutele de inmatriculare pentru imobilizarile din perimetrul Inginerie Teste;
    Asigura redactarea de cereri de cumparare;
    Asigura documentarea proiectelor anuale de investitii, precum si documentarea / arhivarea in spatiul partajat;
    Asigura urmarirea comenzilor, pilotarea receptiilor impreuna cu Departamentul de cumparari si cu clientii interni;
    Asigura reporting-ul de urmarire a proiectelor de investitii si punerea in aplicare a unui fisier de sinteza;
    Asigura pilotarea declararii activitate;
    Asigura declararea activitatii subcontractantilor;
    Asigura redactarea dosarelor de decizie a cheltuiellior;
    Asigura redactarea cererilor de cumparari pentru cheltuielile de functionare precum si a cererilor in catalogul de produse si servicii;
    Urmareste comenzile si redacteaza bonurile de receptie;
    Asigura rolul de corespondent drepturi de acces prentru diferite aplicatii informatice specifie companiei.