Asistent Manager

Angajator: Ana Pan
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Ana Pan este un reper in domeniul cofetariei, patiseriei si panificatiei pe piata din Bucuresti. Fondata in 1990, Ana Pan are acum o retea de 14 de magazine in Capitala.
    Vino într-o echipă super! It’s cool to be oldschool!

    Cerinte

    Noi, la Ana Pan, ne căutam un coleg/ă super entuziasmat/ă și dornic/ă de dezvoltare, ca Asistent departament Vânzări Corporate!

    Ne dorim un/o coleg/colegă:

    - Absolvent/ă de studii superioare ( profil economic, marketing, tehnologie alimentară reprezintă un avantaj);
    - Cu experienţă de minim 1-2 ani într-o poziţie similară (asistent vanzări/comercial/relaţii cu clienţii);
    - Cu abilităţi bune de operare PC (MS Office);
    - Cunoscător/e de limba engleză la nivel mediu;
    - Cu abilităţi bune de comunicare, de cooperare în echipă, de prioritizare;
    - Cu abilităţi de operare a programului Charisma ERP - reprezintă un avantaj, însa, cu siguranţă noi te vom susţine în procesul de învăţare printr-un training specific de utilizare a programului.

    Responsabilitati

    Detalii delicioase despre responsabilităţile postului disponibil le găsești mai jos:

    - Introducerea comenzilor primite de la clienţii corporate în sistemul informatic Charisma şi verificarea şi distribuţia acestora, conform cerinţelor agreate cu clientul;
    - Menţinerea legăturii cu clienţii în ceea ce priveşte realizarea comenzilor, urmarirea plaţilor şi a transportului produselor la sediul clientului;
    - Updatarea preţurilor şi a produselor în programul Charisma;
    - Realizarea de analize financiare pentru departamentul vânzǎri corporate;
    - Verificarea permanentǎ, împreuna cu coordonatorul departamentului vânzǎri corporate şi departamentului financiar-contabil, corectitudinea preţului de facturare şi a termenului de platǎ;
    - Realizarea şi distribuirea ofertele cǎtre clienţii corporate şi potenţialii clienti;
    - Oferirea constantǎ de suport privind activitaţile departamentului
    - Participarea la întâlniri cu clienţii corporate.

    În acest rol ai oportunitatea sǎ te dezvolţi profesional, sǎ contribui la dezvoltarea relaţiei cu clienţii corporate, sǎ te perfectionezi în utilizarea unui sistem informatic performant şi complex, vei putea să-ţi îmbunătăteşti abilitatea de a relaţiona cu colegii din departamentele companiei şi alţi colaboratori.