Relationship Manager – Job description. Ce ne dorim? Să ne potrivim! :)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile WebDigital active.


Vezi toate job-urile Relationship Manager – Job description. Ce ne dorim? Să ne potrivim! :) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Angajator: WebDigital
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    WebDigital este o agenție de marketing digital, specializată în gestionarea de campanii de promovare online prin achiziția inteligentă de media pe canale specifice, precum Facebook, Google sau Instagram. 

    Cerinte

    - Este important să înțelegi ce nevoi au cei pe care îi vei ajuta (empatie).
    - Să știi să asculți și să comunici. E nevoie să te integrezi și să faci parte din echipă, să fii receptiv, să îți placă să vorbești și să socializezi.
    - Spune-ne că ai gestionat relația cu clienți din e-commerce. Spune-ne că știi câțiva business owneri pe care i-ai ajutat să înțeleagă cum pot să își promoveze afacerea online.
    - Să exersezi un simț al echilibrului și corectitudinii în gestionarea conflictelor întâlnite.
    - E important să fi făcut primii pași în promovarea online și să vrei să îți îmbunătățești cunoștințele într-o agenție specializată.
    - Să fii deschis către învățarea și asimilarea de noi cunoștințe, meticulos și ordonat ca un neurochirurg, curios și pasionat ca un explorator.
    - Să observi, analizezi și re-evaluezi constant prioritățile, să ai o gândire flexibilă care să-ți permită adaptabilitatea la orice situație (aici comparația la îndemână e “ca peștele în apă”).
    - Pe lângă colegii seniori care te vor îndruma, dorința ta de evoluție și perfecționare profesională va fi un mare plus. Roadele acestor plusuri le vei culege tot tu, cât timp ne sincronizăm în acțiuni. Îți oferim și claritate în ceea ce privește responsabilitățile pe care le vei avea.
    - „Șapte ani de-acasă” e un minim necesar pentru amabilitatea necesară în domeniu. Ca să reușești zi de zi în comunicare e nevoie de o gândire pozitivă și o personalitate energică.
    - „Super-apreciate” sunt capacitatea de a lucra sub presiune, cu dead-line-uri și check-points, eficiență în identificarea și țintirea pieței și atingerea obiectivelor propuse.
    - Să fii o persoană atentă la detalii, capabilă de concentrare, organizată, deschisă spre învățare și căreia îi place disciplina.

    Considerăm un plus:

    1 – 2 ani experiență în client service
    Cunoștințe și certificări specifice, minim, dar nu limitate la:
    – Google Ads Fundamentals, Search Advertising,
    – Display Advertising, Video Advertising,
    – Mobile Advertising și Shopping Advertising
    – Google Analytics Individual Qualification
    – Facebook Blueprint Certification
    Cunoștințe de Microsoft Office (Word, Excel, Power Point minim)
    Să lucrezi deja cu calendare (Google sau Outlook), cu Google Drive, cu Dropbox

    Responsabilitati

    - Să stabilești relații pe termen lung cu partenerii, clienții, furnizorii, beneficiarii și finanțatorii proiectelor.
    - Să redactezi rapoarte de etapă, trimestriale și de evaluare a impactului proiectelor.
    - Să propui strategii de promovare și să identifici evenimente de promovare ce aduc beneficii de imagine și nu numai brandurilor pe care le vei gestiona.
    - Nu a refuzat nimeni un training și nici nu ar trebui să fii tu primul, dacă îți pasă de evoluția ta. Ne plac colegii disponibili să participe în astfel de traininguri și cu o capacitate rapidă de învățare și asimilare.