IT Support Helpdesk

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FinProm active.


Vezi toate job-urile IT Support Helpdesk active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: FinProm
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Arad
  • Actualizat la: 29.03.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. În acest context şi în urma unei formări adecvate, peste 400 de angajaţi FinProm găzduiţi în cadrul unui birou de 2.200 mp, oferă servicii specializate de prelucrare şi gestionare a dosarelor la standarde înalte, dând dovadă de profesionalism şi dezvoltare continuă.

    Cerinte

    - studii medii sau superioare în domeniu;
    - cunoştinţe de componente hardware (asamblare PC);
    - cunoştinte de bază în reţelele Microsoft şi infrastructura Active Directory;
    - cunoştinţe de bază privind pachetele de protocol TCP/IP şi serviciile conexe;
    - cunoştinţe de bază legate de securitatea sistemelor şi serviciilor de telecomunicaţii IP;
    - cunoştinţe şi abilităţi SQL Server (constituie un avantaj);
    - cunoaşterea limbii engleze (mediu/avansat);
    - cunoaşterea limbii italiene (constituie un avantaj);
    - disciplină, abilităţi de comunicare, spirit de echipă, capacitate de adaptare, orientare spre rezultat.

    Responsabilitati

    - gestionează sistemul de ticketing prin intermediul serviciului Helpdesk;
    - este responsabil de buna funcţionare a tuturor calculatoarelor, monitoarelor, imprimantelor şi le verifică periodic, răspunzând direct şi personal de securitatea lor;
    - verifică periodic şi răspunde de existenţa soft-urilor aprobate de conducere, precum şi de accesul la Internet;
    - setează, configurează şi întreţine fiecare calculator în parte;
    - asigură buna funcţionare a echipamentelor tehnice periferice din dotare (imprimantă, scanner, videoproiector, etc.);
    - gestionează baza de date privind activarea, anularea sau modificarea cartelelor de acces în cadrul companiei;
    - instalează aparatura telefonică şi conectează liniile interne de telefonie conform necesarului din cadrul departamentelor;
    - asigură şi gestionează necesarul de produse specifice ariei sale de activitate (tonner, mouse, etc.);
    - participă la asigurarea bunei funcţionări a sediului în ceea ce priveşte sistemele de supraveghere şi securitate, respectiv a dotărilor şi echipamentelor necesare unei optime desfăşurări a activităţilor/proceselor;
    - cunoștințe de bază pentru asigurarea de suport tehnic L1 (Windows Server – Active Directory – Networking).

    Alte informatii

    OFERTA:

    - bonus de performanţă;
    - card privat de sănătate;
    - cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în oraşul Arad;
    - cursuri gratuite de limba italiană;
    - training tehnic intern de specialitate;
    - training de perfecţionare şi specializare;
    - team building intern şi extern;
    - petreceri (party-uri).

    FinProm, pentru cariera ta!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Arad, Oradea, Timisoara,

    Aplica fara CV
    Arad,

    Aplica fara CV
    Remote