ANALIST CALITATE - LIMBA ITALIANA

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile ANALIST CALITATE - LIMBA ITALIANA active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Activam de mai bine de 10 ani in domeniul serviciilor de Business Process Outsourcing, avand 2 sedii in Bucuresti si Valcea.
    Gestionam proiecte in 7 limbi de circulatie internationala pentru companii de top ce activeaza in diferite industrii (pharma, retail, telecomunicatii, banking, IT, auto, etc.)

    Cerinte

    - limba italiana la nivel avansat (in special scris)
    - experienta profesionala de cel putin 6 luni intr-un rol similar - evaluare agenti. oferire de feedback
    - background profesional in domeniul BPO / contact center
    - excelente abilitati de comunicare si relationare
    - flexibilitate pentru program in ture (inclusiv 2 weekend-uri pe luna cu liber in timpul saptamanii)
    - atitudine pozitiva, proactivitate

    Responsabilitati

    - Vei evalua apeluri si vei oferi feedback agentilor pe baza criteriilor evaluate;
    - Te vei asigura de respectarea procedurilor de lucru si a indicatorilor de calitate;
    - Vei aduce imbunatiri activitatii prin actualizarea procedurilor si prin feedback constructiv;
    - Vei informa echipa de management cu privire la rezultatele calitative si cantitative, evolutia volumelor de activitate si vei veni cu propuneri de eficientizare a proiectelor.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Echipa dinamica, in continua crestere;
    - Abonament medical la Regina Maria;
    - Posibilitatea de a comanda carti prin Bookster;
    - Traininguri de start-up platite si cursuri ocazionale de dezvoltare profesionala;
    - Alti 300 de colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si diverse activitati de echipa;
    - Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei.