Analist cumparari

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile DRAXLMAIER Group active.


Vezi toate job-urile Analist cumparari active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: DRAXLMAIER Group
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 28.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    DRÄXLMAIER Group is one of the top 100 automotive suppliers in the world. With our automotive expertise, we contribute toward making cars safer, more comfortable and more energy-efficient in the future. Peak performance for premium automobiles is our commitment, technological leadership is our motivation!
    DRÄXLMAIER Group has started the activities in Romania in 1993 and ever since has constantly developed into a stable, committed investor, employing about 15.000 people within the country.

    Cerinte

    Studii superioare;
     Experiența într-un post similar prezinta avantaj;
     Cunoștințe PC (MS-Office);
     Cunoștințe limba engleză – scris și vorbit nivel avansat;
     Cunoștințe SAP prezintă avantaj;
     Gandire strategica, leadership, disponibilitate spre invatare;
     Initiativa personala si orientare catre rezultate.

    Responsabilitati

    Responsabil de exercitarea efectivă a aprovizionării cu materiale indirecte și servicii pentru  fabrica din Hunedoara, inclusiv responsabilitatea pentru strategia de achiziții locale;
    Identifică noi furnizori pentru materiale non-serie, dezvoltă un portofoliu optimizat de  furnizori regionali ținând cont de preț, calitate, performanță în livrare și , logistică, tehnologie, poziție de competitivitate a DRAEXLMAIER și managementul riscului;
    Obține oferte pentru materialele și/sau serviciile cerute de departamentele din fabrica din Hunedoara;  clarifică detaliile cu solicitanții din departamentele interne și furnizorii;
    Compară ofertele primite din punct de vedere comercial, negociază  cu furnizorii la nivel  de referință a prețurilor și stabillește conditțille de livrare și plată cu furnizorii;
    Conduce negocieri de contracte, asigură corectitudinea contractelor în cooperare  cu departamentul juridic, administrează baza de date pentru contracte, înregistrează contractele în PIP (purchasing information program);
    Pentru materialele non-serie, administrează comenzile în sistem, si inregistreaza saving-urile;

    Alte informatii

    Beneficii:
    Training initial;
    Posibilitati de avansare in cariera;
    Mediu de lucru competitiv