Contabil cheltuieli generale
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.Vezi toate job-urile Contabil cheltuieli generale active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Leroy Merlin |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.05.2019 |
Remote work: | On-site |
Experiență într-o poziție similară de cel puțin 2 ani; Primirea, verificarea conformității și înregistrarea facturilor primite de la furnizori conform prevederilor legale în vigoare, alocarea costurilor pe centrele de cost prestabilite, comunicarea cu furnizorii și celelate departamente; Membră a Grupului Francez Adeo, numărul 3 mondial în piața de bricolaj, compania LEROY MERLIN România are în prezent deschise magazine în București, Craiova, Ploiești, Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu, Constanța, Tîrgu Mureș, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea, urmând să deschidă și alte magazine în principalele orașe din țară. Magazinele LEROY MERLIN oferă clienților săi soluții pentru amenajarea spațiului, decorare, grădinărit, construcții, bricolaj. Astfel, visele fiecarui client se pot îndeplini grație prețurilor accesibile și diversității produselor. LEROY MERLIN susține platforma comunitara online FACEM-FACEM pusă la dispoziția tuturor pasionaților de bricolaj, construcții, decorațiuni și grădinărit. La Leroy Merlin reușita fiecărui membru al companiei contribuie la reușita companiei. http://www.leroymerlin.roCandidatul ideal
Bună cunoașterea a pachetului MS Office (Excel la nivel mediu);
Bune cunoștințe privind legislația în domeniu;
Experiența cu sistemul Oracle Financial reprezintă un avantaj;
Bune abilități de comunicare și relaționare;
Spirit de inițiativă și deschidere către nou;
Capacitate de analiză, sinteză și structurare;
Bune abilități de organizare și atenție la detalii;
Ușurință în stabilirea relațiilor interpersonale.
Descrierea jobului
Emiterea facturilor către clienți în sistemul contabil, conform prevederilor contractuale, comunicarea cu clienții în vederea recepționării acestora;
Înregistrarea deconturilor de cheltuieli ale salariaților, verificarea și înregistrarea diurnelor acordate, întocmirea de rapoarte și situații specifice;
Întocmirea înregistrărilor extraselor bancare curente, verificarea registrului de bancă, verificarea reconcilierilor bancare automate, întocmirea de situații punctuale solicitate pe disponibilități;
Înregistrarea și evidența cheltuielilor/veniturilor înregistrate în avans;
Întocmirea periodică a reevaluării conturilor exprimate în valută;
Întocmirea și verificarea periodică a preliminarilor de costuri în evidența contabilă pe centrele de cost predefinite;
Reconcilierea fișelor de cont din aria de responsabilitate;
Participarea la întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil;
Furnizarea de rapoarte, situații, analize fiscale sau contabile la solicitarea altor departamente sau a managerului direct.
Descrierea companiei
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Contabil (min. 1 an experienta) Aplica fara CV | |
Contabil Senior Aplica fara CV | |
Junior Contabil - EY Express Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (77) |
Raporteaza eroarea la