Field Buyer - Bucharest

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Requirements :



    We are looking for a person with B2B commercial experience, curious temperament and a taste for negotiations, in order to purchase SPS products.



     



    - A first successful experience in B2B sector (purchasing or sales activities);



    - Knowledge of cold calling & call meetings with suppliers/B2B clients;



    - Skilled in negotiating B2B contracts (prices, quantities of products, transports);



    - Driving license – mandatory (B category – normal cars)



    - High availability to travel within the country but also for international business trips;



    - Advanced level of English language (B2-C1 level); French knowledge is an advantage;

    Responsabilitati

    Responsibilities :



     



    - You will have to prospect the market in order to find suppliers that are selling different products resulting from liquidations, auctions or products with small  defects;



    - Have constant contacts within the territory : insurance companies, legal representatives, different suppliers – in order to find out about auctions, liquidations of products, etc.;



    -You will negotiate prices, quantities and transport (with the support of the marketing department);



    - You will implement loyalty actions and you will have a permanent contact with the appropriate media in the territory.

    Alte informatii

    Benefits :




    - Car + phone + laptop + covered expenses for business trips (gas, meals, hotels);


    - Working in home office;


    - You will work with a commercial assistant who provides support with administrative tasks;


    - Training in France.