Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
OFFICE ASSISTANT
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile G7 Romania active.Vezi toate job-urile OFFICE ASSISTANT active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro |
Angajator: | G7 Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.12.2021 |
Remote work: | On-site |
🤝 Despre tine și g7
Îți propunem un job în care să crești și pe care să-l crești. La g7, mai important decât cum vii la job, este ce devii la job. Noi îți oferim tot suportul să faci o treabă bună și tot spațiul necesar să- ți pui propriile idei în practică.
✅ Despre g7
În cei peste 20 de ani de activitate, ce a început ca o firma locală de implementare a devenit o agenție de retail marketing full-service, conectată internațional, cu capabilități integrate de retail execution și retail experience. Totul, datorită contribuției individuale a fiecărui membru din echipa. Dacă îți sună logic, g7 este locul pentru tine.
Ai abilităţi bune de comunicare şi organizare
Ai cunoştinţe MS Office (Excel şi Word- nivel mediu)
Esti empatică, dinamică şi ai o atitudine pozitivă
Vei administra relaţia cu clienţii interni şi externi referitor la problemele administrative;
Vei fi responsabilă de activităţi specifice administrative ( apeluri telefonice, întâmpinare invitaţi, organizare conferinţe/sedinţe, arhivare, etc.)
Vei gestiona activităţile de protocol, precum asigurarea necesarului de consumabile pentru birou, corespondentă, etc
Beneficii:
Mediu de lucru plăcut
Salariu motivant
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Incident Management Officer with Finnish Remote | |
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Customer Representative Specialist with French Cluj Napoca, | |
Vezi job-uri similare (14) |
Raporteaza eroarea la