Team Leader / Trainer / Analist Calitate - LIMBA ITALIANA
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Valoris Center active.Vezi toate job-urile Team Leader / Trainer / Analist Calitate - LIMBA ITALIANA active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro |
Angajator: | Valoris Center |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.05.2019 |
Remote work: | On-site |
La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.
Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.
Cautam pentru 1 echipa de peste 30 de agenti de Customer Support in limba italiana: Team Leaderi / Traineri / Analisti calitate
Cerinte;
- limba italiana la nivel avansat (vorbit/scris)
- experienta profesionala de cel putin 6 luni in unul dintre cele 3 roluri: Team Leader / Trainer / Analist calitate
- excelente abilitati de comunicare si relationare
- flexibilitate pentru program in ture (inclusiv 2 weekenduri pe luna cu liber in timpul saptamanii)
- background profesional in domeniul BPO / contact center
- orientare catre cresterea performantelor si motivarea echipei
- atitudine pozitiva, proactivitate
Indiferent de rolul pentru care candidezi, vei ajuta la consolidarea unei noi echipe de customer support de pana la 30 de agenti.
Team Leader:
- Vei coordona si monitoriza activitatea zilnica a agentilor si vei fi responsabil de atingerea obiectivelor cantitative si calitative specifice;
- Vei sprijini echipa in atingerea obiectivelor prin acordarea de suport agentilor si preluarea telefonica a solicitarilor complexe;
- Te vei ocupa de actualizarea procedurilor de lucru, oferire de feedback, coaching si training pentru agentii noi/existenti;
- Vei gestiona relatia cu managerul de proiect si clientul extern prin intalniri punctuale, sedinte lunare si rapoarte;
- Te vei ocupa de evaluarea lunara a activitatii agentilor din subordine;
Trainer:
- Vei planifica si sustine traininguri de comunicare si proiect pentru clientii interni;
- Vei identifica nevoile de training;
- Vei elabora materialele de training;
- Vei evalua participantii la cursuri;
- Vei raporta activitatea desfasurata in timpul trainingului.
Quality Analyst:
- Vei evalua apeluri si vei oferi feedback agentilor pe baza criteriilor evaluate;
- Te vei asigura de respectarea procedurilor de lucru si de indicatorilor de calitate;
- Vei aduce imbunatiri activitatii prin actualizarea procedurilor si prin feedback constructiv;
- Vei informa echipa de management cu privire la rezultatele calitative si cantitative, evolutia volumelor de activitate si vei veni cu propuneri de eficientizare a proiectelor.
Beneficii:
- Echipa dinamica, in continua crestere;
- Abonament medical la Regina Maria;
- Posibilitatea de a comanda carti prin Bookster;
- Training-uri de start-up platite si traininguri ocazionale de dezvoltare profesionala;
- Alti 300 de colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si diverse activitati de echipa;
- Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Junior Team Leader– On-site, Bucharest BUCURESTI, | |
Operator introducere date cu limba italiana, part time, full remote Remote | |
Vezi job-uri similare (306) |
Raporteaza eroarea la