Team Leader / Trainer / Analist Calitate - LIMBA ITALIANA

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Valoris Center active.


Vezi toate job-urile Team Leader / Trainer / Analist Calitate - LIMBA ITALIANA active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Management Trainee
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 17.05.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.

    Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.

    Cerinte

    Cautam pentru 1 echipa de peste 30 de agenti de Customer Support in limba italiana: Team Leaderi / Traineri / Analisti calitate

    Cerinte;
    - limba italiana la nivel avansat (vorbit/scris)
    - experienta profesionala de cel putin 6 luni in unul dintre cele 3 roluri: Team Leader / Trainer / Analist calitate
    - excelente abilitati de comunicare si relationare
    - flexibilitate pentru program in ture (inclusiv 2 weekenduri pe luna cu liber in timpul saptamanii)
    - background profesional in domeniul BPO / contact center
    - orientare catre cresterea performantelor si motivarea echipei
    - atitudine pozitiva, proactivitate

    Responsabilitati

    Indiferent de rolul pentru care candidezi, vei ajuta la consolidarea unei noi echipe de customer support de pana la 30 de agenti.

    Team Leader:
    - Vei coordona si monitoriza activitatea zilnica a agentilor si vei fi responsabil de atingerea obiectivelor cantitative si calitative specifice;
    - Vei sprijini echipa in atingerea obiectivelor prin acordarea de suport agentilor si preluarea telefonica a solicitarilor complexe;
    - Te vei ocupa de actualizarea procedurilor de lucru, oferire de feedback, coaching si training pentru agentii noi/existenti;
    - Vei gestiona relatia cu managerul de proiect si clientul extern prin intalniri punctuale, sedinte lunare si rapoarte;
    - Te vei ocupa de evaluarea lunara a activitatii agentilor din subordine;

    Trainer:
    - Vei planifica si sustine traininguri de comunicare si proiect pentru clientii interni;
    - Vei identifica nevoile de training;
    - Vei elabora materialele de training;
    - Vei evalua participantii la cursuri;
    - Vei raporta activitatea desfasurata in timpul trainingului.

    Quality Analyst:
    - Vei evalua apeluri si vei oferi feedback agentilor pe baza criteriilor evaluate;
    - Te vei asigura de respectarea procedurilor de lucru si de indicatorilor de calitate;
    - Vei aduce imbunatiri activitatii prin actualizarea procedurilor si prin feedback constructiv;
    - Vei informa echipa de management cu privire la rezultatele calitative si cantitative, evolutia volumelor de activitate si vei veni cu propuneri de eficientizare a proiectelor.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Echipa dinamica, in continua crestere;
    - Abonament medical la Regina Maria;
    - Posibilitatea de a comanda carti prin Bookster;
    - Training-uri de start-up platite si traininguri ocazionale de dezvoltare profesionala;
    - Alti 300 de colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si diverse activitati de echipa;
    - Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Remote

    Vezi job-uri similare (306)