Contabil Franta

Angajator: OC Prod HR Consulting
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Strainatate
  • Actualizat la: 26.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    OC Prod is a consulting company in Management and Organization, founded in 2005 in Romania, which currently operates in 6 countries on 4 continents (Canada, Morocco, France, Romania, Vietnam, China).

    OC Prod is an international recruitment agency, specialized in areas such as engineering, medical, retail. IT, Finacial, BPO etc.

    We are involved, together with our clients, who are also our partners in developing and implementing projects.

    Cerinte

    - Experienta 3-5 ani in domeniul financiar contabil;
    - Experienta intr-o firma de contabilitate ;
    - Studii superioare economice ;
    - Cunostinte de contabilitate, fiscalitate si raportare ;
    - Nivel mediu-conversational de limba franceza (B2) ;
    - Nivel mediu-conversational de limba engleza (B2) ;
    - Cunostinte bune de operare MS Office (Excel, Word) ;
    - Abilitati de comunicare si dorinta in eficientizarea actiunilor ;
    - Capacitate de planificare a sarcinilor si prioritatilor ;
    - Persoana serioasa, motivata si implicata, riguroasa, dornica sa invete ;
    - Capacitate de a lucra in echipa si de a se organiza in autonomie;
    - Capacitate de a lucra cu termene limita ;
    - Capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informațiilor ;
    - Atenție la detalii, responsabilitate și capacitate de autoorganizare.

    Responsabilitati

    - Inregistreaza documente pentru un portofoliu de clienti ;
    - Pregateste declaratii si raportari lunare si periodice;
    - Intocmeste bilanturi ;
    - Rezolvarea diverselor situatii financiare solicitate de catre superiorul direct ;
    - Intocmeste rapoarte de vanzari, analize, prezentari ;
    - Acorda suport si asistenta departamentului contabil ;
    - Efectueaza inregistrari contabile si operatiuni specifice închiderilor contabile lunare ;
    - Analizeaza balanta lunara de verificare :
    • Intocmeste fisele de plata pentru avansurile spre decontare;
    • Supervizeaza si verifica deconturile de cheltuieli din companie, atat cele de la sediul central cat si cele ce se inregistreaza la punctele de lucru;
    • Organizeaza activitati periodice de reconciliere cu situatiile din departamentul HR;
    • Evidenta si inregistrarea facturilor primite de la furnizori, redactarea si inregistrarea facturilor catre clienti, evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar etc.

    Alte informatii

    - Mediu de lucru dinamic, international
    - Pachet salarial atractiv
    - Traininguri de specialitate.

    - Locatie: TOULON (sudul Frantei)