Asistent Director de Vanzari si Marketing

Angajator: Gi Group
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.

    Cerinte

    Gi Group se afla in cautarea unui candidat proactiv si orientat spre performanta, pentru o pozitie de Asistent Director Vanzari si Marketing.

    Clientul nostru este specializat in gaze industriale, inginerie, asistenta medicala, servicii si bunuri industriale si are sedii in Europa si in restul lumii.

    Obiectivul principal al postului este de a urmari, verifica si raporta vanzarile pentru fiecare portofoliu, regiune si arie businness, de a urmari planificarea activitatilor echipei de vanzari si de a verifica implementarea planului de actiune aprobat de catre Directorul de Vanzari.

    Cerinte:

    - Studii superioare ( de preferat domeniul Marketing / Comunicare / Administrarea afacerilor)
    - Limba engleza nivel avansat (vorbit, scris, citit) – obligatoriu;
    - Foarte bune cunostinţe PC (Word, Excel, Internet, Outlook Express, Power Point).

    Responsabilitati

    - Urmareste derularea contractelor cu beneficiarii (distribuitorii);
    - Introduce datele aferente clientilor noi in navision si updateaza constant datele pentru clientii deja existenti;
    - Pregateste diverse materiale si informatii pentru directorul de vanzari, directorii regionali de vanzari si echipei de vanzari;
    - Urmareste implementarea planului de actiuni aprobat de Directorul de Vanzari;
    - Intocmeste diverse rapoarte si informari pentru sediul central;
    - Urmareste planificarea si raportarea activitatilor echipei de vanzari;
    - Urmareste planificarea si raportarea vanzarilor pe fiecare portofoliu de agent si regiune;
    - Redirectioneaza cererile de oferta catre agenti sau distribuitori, cand este cazul;
    - Verifica conformitatea datelor din contractele incheiate intre companie si clienti.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salarial atractiv;
    - Bonuri de masa in valoare de 15 lei;
    - Program de lucru office: L-J: 08.30 – 17.15, Vineri 08:30 - 16.00;
    - Decontare transport;
    - Suport pentru o dezvoltare profesionala intensa intr-un colectiv tanar si dinamic.