Asistent Director - Cluj -Napoca

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.


Vezi toate job-urile Asistent Director - Cluj -Napoca active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 26.04.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.

    Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.

    Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.

    Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.

    Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!

    Cerinte

    Studii superioare;
    • Experienta profesionala in domeniul financiar/bancar min. 2 ani;
    • Experienta in activitati de secretariat min. 1 an - reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte PC – Excel avansat si Microsoft Office, Internet browser;
    • Limba engleza – avansat;
    • Abilitati relationare interpersonala;
    • Orientare spre client;
    • Implicare in activitatea desfasurata;
    • Abilitati de comunicare;
    • Responsabilitate;
    • Integritate;
    • Capacitate de a lucra sub stres;
    • Confidentialitate;
    • Atentie la detalii.

    Responsabilitati

    Acorda suport directorului de grup in activitatile zilnice de asistenta si office-management;
    • Stabileste si transmite convocari sau mesaje solicitate;
    • Tehnoredacteaza prezentari, documente oficiale, etc;
    • Gestioneaza registrul intrari/iesiri si distribuie corespondenta;
    • Intocmeste situatii centralizate, rapoarte saptamanale si lunare privind activitatea grupului;
    • Centralizeaza lunar necesarul de rechizite, plaseaza si distribuie comanda.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca, Job national

    Aplica fara CV
    1800 - 2000 RON NET / luna
    Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (14)