CONTROLOR FINANCIAR

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Antena Group active.


Vezi toate job-urile CONTROLOR FINANCIAR active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Antena Group
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Cine suntem noi

    Suntem echipa Antena Group. Venim zilnic la birou (sau mergem pe teren) cu entuziasm, cu placerea de a lucra cu colegii si cu dorinta de a oferi celor care ne urmaresc (la TV si in online) o stare de relaxare, de a se distra si informa evadand in universul creat de noi. Cele mai importante cifre pentru noi sunt cele de audienta.

    De la inceput ne-am dorit sa fim cei mai buni in ceea ce facem. Pentru asta trebuie sa fim in fiecare zi mai buni: sa experimentam, sa invatam din greseli si sa avem incredere in noi si in viitorul pe care il construim impreuna.


    In momentele importante ne mobilizam intotdeauna. Pentru noi nimic nu se compara cu satisfactia depasirii situatiilor “imposibile”. Ne place sa transformam imposibilului in posibil.


    Cerinte


    Studii superioare in domeniul economic;
    Student/ absolvent ACCA/ CAFR;
    Minimum 3 ani experienta in analiza financiara si activitati de control si raportare;
    Experienta in cadrul unei societati cu un portofoliu diversificat de produse;
    Experienta in industria productiei de film si emisiuni TV constituie un avantaj;
    Cunostinte foarte bune de utilizare MS Office: Excel;
    Cunostinte utilizare SUN System sau a unui sistem integrat;
    Persoana responsabila, motivata de un mediu de lucru dinamic si provocator; capabil sa respecte termene limita; flexibil, proactiv;
    Spirit de echipa, integritate si angajament.

    Responsabilitati

    Sustine calitatea activitatii de management si a procesului decizional strategic din cadrul Antena TV Group prin: furnizarea de rapoarte si analize financiare relevante, corecte si la timp; realizarea, verificarea si urmarirea executiei bugetare a departamentelor alocate.

    Analizarea veniturilor si cheltuielilor si repartizarea pe centrele de cost corespunzatoare;
    Elaborarea de bugete si previziuni;
    Verificarea si aprobarea ordinelor de achizitie;
    Realizarea controlului financiar preventiv si ulterior;
    Analizarea variatiilor intre costul actual si bugetat pe cost center;
    Participarea la planificare anuala a bugetului in SAN pe centre de cost;
    Asigurarea suportului in realizarea cash flow-ului lunar direct/indirect;
    Participarea la inchiderea financiara lunara de Profit&Loss , Balance Sheet si Cash Flow;
    Urmarirea corectitudinii inregistrarii costurilor conform standardului de raportare catre grup;
    Realizarea de analize a situatiilor de inchidere pe departamente versus buget/forecast (sales, categorii de costuri, headcount) si evidentierea impacturilor in Profit&Loss si Balance Sheet;
    Participarea la procesul de Monthly P&L in estimarea situatiei Profit&Loss pentru luna curenta si trimestru - realizeaza analize versus buget/forecast si identifica impacturile in rezultatul financiar al companiei;
    Participarea la prezentarea primului draft de buget general/rectificare si discutii pe tema costurilor departamentelor alocate cu CFO.