Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Administrator zonal logistica Bacau
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.Vezi toate job-urile Administrator zonal logistica Bacau active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Raiffeisen Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.02.2019 |
Remote work: | On-site |
Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.
Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.
Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.
Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.
Te asteptam pe pagina noastra cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!
• Studii medii/ superioare (tehnice de preferinta);
• Experienta relevanta in administrarea imobilelor si infrastructura;
• Experienta in administrarea flotei auto si arhiva - constituie un avantaj;
• Experienta in colaborarea cu autoritatile si furnizorii - constituie un avantaj;
• Cunostinte tehnice: exploatarea intalatiilor electrice,mecanice si hidraulice;
• Flexibilitate si disponibilitate pentru deplasari frecvente;
• Abilitati de comunicare si relationare;
• Abilitati de planificare, organizare.
Asigura serviciile logistice si conditiile de functionare a infrastructurii noninformatice din unitatile aflate in zona de responsabilitate (jud.Bacau, Vaslui, Neamt).
• Administrarea contractele cu furnizorii de bunuri si servicii incheiate la nivel central si local, pentru unitatile din zona de responsabilitate;
• Administrarea contractelor de utilitati (urmarirea consumurilor, confirmarea platilor, reconcilieri si remedierea problemelor minore) incheiate pentru zona de responsabilitate;
• Monitorizarea pietei imobiliare locale, asigura suport pentru renegociera chiriilor spatiilor inchiriate, din zona de responsabilitate;
• Monitorizarea si receptia lucrarilor de amenajare pentru unitati noi, reamenajate si ATM-uri, din zona de responsabilitate;
• Administrarea patrimoniului unitatilor din zona de responsabilitate (inventariere, transferul de bunuri, propuneri la casare);
• Utilizeaza aplicatiile informatice pentru administrarea patrimoniului si propune solutii pentru imbunatatirea acestora;
• Administrarea autoturismelor puse la dispozitia angajatilor din unitatile din zona de responsabilitate (planificarea si efectuarea reviziilor/ reparatiilor/ inspectiilor in perioada de garantie si postgarantie; intocmirea lunara a situatiei consumului de carburant, pe baza documentelor primite de la utilizatorii autoturismelor si transmiterea acestuia la centrala; asigurarea documentelor obligatorii pentru circulatia autoturismelor pe drumurile publice);
• Obtinerea de avize, autorizatii, declaratii de impunere, certificate de inregistrare fiscala, etc. de la autoritatile locale;
• Plata taxelor, impozitelor si/sau impuneri legitime catre autoritatile locale.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Key Account Executive - Modern Trade - Bacau Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la