Administrator zonal logistica Bacau

Angajator: Raiffeisen Bank
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Actualizat la: 22.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Raiffeisen Bank este o banca universala, oferind o gama completa de produse si servicii de cea mai buna calitate.


    Daca esti la inceput de cariera te invitam sa faci primul pas, cu un stagiu de practica sau un program de internship, sau identifica locul de munca ideal pentru tine si alatura-te echipei Raiffeisen Bank!

    Totodata daca esti un profesionist cu experienta, la Raiffeisen Bank iti oferim permanent oportunitatile pentru a iti dezvolta constant competentele si a atinge urmatorul nivel.

    Cerinte

    • Studii medii/ superioare (tehnice de preferinta);
    • Experienta relevanta in administrarea imobilelor si infrastructura;
    • Experienta in administrarea flotei auto si arhiva - constituie un avantaj;
    • Experienta in colaborarea cu autoritatile si furnizorii - constituie un avantaj;
    • Cunostinte tehnice: exploatarea intalatiilor electrice,mecanice si hidraulice;
    • Flexibilitate si disponibilitate pentru deplasari frecvente;
    • Abilitati de comunicare si relationare;
    • Abilitati de planificare, organizare.

    Responsabilitati

    Asigura serviciile logistice si conditiile de functionare a infrastructurii noninformatice din unitatile aflate in zona de responsabilitate (jud.Bacau, Vaslui, Neamt).
    • Administrarea contractele cu furnizorii de bunuri si servicii incheiate la nivel central si local, pentru unitatile din zona de responsabilitate;
    • Administrarea contractelor de utilitati (urmarirea consumurilor, confirmarea platilor, reconcilieri si remedierea problemelor minore) incheiate pentru zona de responsabilitate;
    • Monitorizarea pietei imobiliare locale, asigura suport pentru renegociera chiriilor spatiilor inchiriate, din zona de responsabilitate;
    • Monitorizarea si receptia lucrarilor de amenajare pentru unitati noi, reamenajate si ATM-uri, din zona de responsabilitate;
    • Administrarea patrimoniului unitatilor din zona de responsabilitate (inventariere, transferul de bunuri, propuneri la casare);
    • Utilizeaza aplicatiile informatice pentru administrarea patrimoniului si propune solutii pentru imbunatatirea acestora;
    • Administrarea autoturismelor puse la dispozitia angajatilor din unitatile din zona de responsabilitate (planificarea si efectuarea reviziilor/ reparatiilor/ inspectiilor in perioada de garantie si postgarantie; intocmirea lunara a situatiei consumului de carburant, pe baza documentelor primite de la utilizatorii autoturismelor si transmiterea acestuia la centrala; asigurarea documentelor obligatorii pentru circulatia autoturismelor pe drumurile publice);
    • Obtinerea de avize, autorizatii, declaratii de impunere, certificate de inregistrare fiscala, etc. de la autoritatile locale;
    • Plata taxelor, impozitelor si/sau impuneri legitime catre autoritatile locale.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>