REPREZENTANT CALL-CENTER PACIENTI
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Totem Communication active.Vezi toate job-urile REPREZENTANT CALL-CENTER PACIENTI active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro |
Angajator: | Totem Communication |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.03.2019 |
Remote work: | On-site |
De ce Totem?
Pentru că noi credem în progres, inovare și în oameni. Credem în loialitate, prietenie, în relațiile pe termen lung și în rolul pe care fiecare dintre noi îl are în echipă. Credem în puterea exemplului pozitiv și credem în nucleul de schimbare pe care fiecare dintre noi îl poate crea în jurul său. Și credem în puterea pe care fiecare dintre noi - individual sau împreună - o are și o poate folosi pentru a schimba lumea într-un loc mai sănătos și mai bun.
• Dacă ai studii superioare absolvite, ai experiență în lucrul cu pacienți sau clienți și ești o persoană comunicativă, empatică și responsabilă, atunci ești persoana potrivită pentru noi.
Responsabilitati
Responsabilitati:
Consilierea, prin discuții telefonice, a pacienților cu afecțiuni cronice:
• Transmite telefonic informații despre specificul afecțiunii, tratament și importanța respectării schemei de tratament;
• Se asigură că pacientul înțelege specificul afecțiunii de care suferă, beneficiile prevenției și gestionării eficiente a terapiei;
• Abordează preocupările/neclaritățile semnalate de pacient, îi acordă suport sau îl direcționează către alt membru relevant al echipei medicale;
• Evaluează convingerile și comportamentele asociate cu non-aderența la tratament și schimbările în stilul de viață, ajută la creșterea încrederii pacientului că poate face față situației.
Îți oferim posibilitatea de a lucra pe proiecte inovatoare de suport și educare pacienți, cu posibilități de training și dezvoltare atât profesională cât și personală.
Pentru mai multe informaţii, inclusiv despre prelucrarea datelor cu caracter personal puse la dispoziție de către candidat în cadrul procesului de recrutare, te rugăm să accesezi site-ul companiei.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Jr. Reprezentant Asistenta Clienti-Call Center, Militari BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (159) |
Raporteaza eroarea la