Ofiter back-office administrare conturi persoane juridice- contract 12 luni

Angajator: ING Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.03.2019


    Cautam colegi care sa faca parte din "linia intai de aparare in ING".

    Echipa de expertiza "Know Your Customer" (KYC) are scopul de a implementa procese si controale, in conformitatea cu legea, pentru a preveni criminalitatea economica financiara, spalarea banilor, finantarea terorismului etc. Aceasta echipa de experti se asigura ca exista procese si controale implementate la timp pentru a preveni si detecta actiunile suspecte.

    Chiar daca ai putina experienta de lucru, esti bine venit in echipa care joaca un rol vital in respectarea reglementarilor legate de cunoasterea clientelei, adica toti clientii ING Bank: persoane fizice si persoane juridice.

    Cerinte

    • Propaspat absolvent sau student an terminal: studii economice, juridice sau IT reprezinta un avantaj
    • Atentie la detalii, spirit analitic si de organizare, dorinta de a solutiona probleme si de a-i auta pe ceilalti
    • Abilitati de comunicare eficienta si flexibilitate, spirit de echipa
    • Capacitatea de a invata rapid si de adaptare la noi cerinte
    • Familiar cu aplicatiile Microsoft Office si operare calculator
    • Cunostinte medii de limba engleza, scris si vorbit
    • Operare cu bazele de date reprezinta un plus. 
     
    Responsabilitati/Realizari
     
    • Responsabil de verificarea dosarelor de cunoasterea clientelei persoane juridice compnaii mici si mijlocii pentru produse non-credit;
    • Responsabil cu analiza actelor constitutive si a documnetatiei juridice furnizata de client pentru identificarea beneficiarului real si a drepturilor reprezentantului legal.  Se asigura ca documentatia prezentata de client si datele colectate in sistemele bancii sunt corecte si complete conform procedurilor aplicabil;
    • Raspunde de administrarea si remedierea erorilor sau omisiunilor identificate, purtand corespondeta cu reteaua de vanzari sau clientul;
    • Proceseaza instructiuni de modificare privind datele clientilor, deschiderea si inchiderea conturilor curente si produselor non-credit  in conformitate cu procedurile in vigoare;
    • Indeplineste alte sarcini administrative conform nevoilor departamentului.

    Si in plus, alte cateva motive pentru care sa lucrezi alaturi de noi
     
    • Oportunitatea de a incepe o cariera in domeniul bancar;
    • Mediu de lucru in care este incurajata comunicarea si dezvoltarea angajatilor;
    • Program de lucru flexibil si posibilitatea de a lucra de acasa
    • Colegi veseli si ambitiosi;
    • Pachet atractiv de beneficii.