L2 Software Support Engineer

Angajator: Brainspotting
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    We are the leading technology recruitment and selection consultancy in Romania, working on highly specialized technologies for permanent and interim positions. Since our inception in 2001 as the first specialized IT recruitment agency in Romania we supported over 400 national and global clients in acquiring strategic IT talent for their business.

    We are deeply passionate about technology and highly responsible about our work. We understand the pressure of the business and the fact that you need fast and quality results. Therefore we always go for the extra mile to deliver the best IT&C talent for your business, no matter how challenging the project may seem.

    Cerinte

    Clientul nostru, specializat in furnizarea de solutii IT pentru retail și industria alimentara, prin serviciile oferite, ii ajuta pe partenerii sai sa-și imbunatateasca procesele tehnologice și sistemele IT. Beneficiaza de o echipa entuziasta și competenta, o organizatie structurala foarte bine stabilita, oferind in mod constant, incepand cu 1991, sprijin in optimizarea afacerilor, iar acum cauta sa isi extinda echipele!

    Vei face parte din departamentul Service&Support, vei avea parte de training si vei acorda, in cea mai mare parte a timpului, asistenta tehnica remote, iar intr-o mai mica masura asistenta la sediul clientilor alaturi de colegi seniori.

    Cerinte:
    • Absolvent facultate profil informatic (Facultatea de Automatica si Calculatoare reprezinta un avantaj);
    • Cunostinte de baza de retelistica (suita TCP/IP);
    • Cunostinte sisteme de operare Linux/Windows Server;
    • Cunostinte Microsoft SQL Server basics
    • Limba engleza scris si vorbit nivel avansat, exprimare fluenta

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    • Asigurarea de consultanta si suport tehnic clientilor;
    • Preluare si rezolvare tichete software Level 2;
    • Escaladare tichete catre suport software Level, testarea si implementarea in locatiile clientului a solutiilor furnizate de Level 3;
    • Urmarirea alarmelor venite de la sistemul de monitorizare;
    • Asigurarea asistentei tehnice remote sau in locatiile clientilor;
    • Documentarea problemelor si intocmirea de proceduri pentru suport Level 1 si suport Level 2;
    • Instruirea echipei de Level 1 suport si a echipelor de Service on-site;
    • Testarea versiunilor noi de aplicatii software de retail conform planurilor de testare existente;
    • Testarea versiunilor software curente pe noi configuratii hardware;
    • Actualizarea in filiale a versiunilor noi de aplicatii;
    • Dezvoltarea de scripturi Windows/Linux bash.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Tichete de masa
    • Card business clinica medicala privata
    • Abonament 7 card
    • 22 zile concediu/an + zile suplimentare in functie de vechimea in munca