Suport Clienti - Partener Wizz Air

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Conectys active.


Vezi toate job-urile Suport Clienti - Partener Wizz Air active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Angajator: Conectys
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Sibiu
  • Actualizat la: 19.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Conectys is a global organization with centers on 3 continents and in 7 countries. We are all about transparency, modesty and growth. We also strongly believe in Fun@Work, so much that we’ve made it one of our core values.

    We have the best possible clients in gaming, high tech, travel, retail, finance and other key industries.

    Conectys is fueled by people. Employee engagement, initial and ongoing training, flexible work hours, incentives, “Pizza with the CEO”, Fruit Days, Happy Hours, employee-driven CSR programs, Open Door Policy or trips to client sites are just examples of what YOU will experience in Conectys. We are also recognized for premium BPO services with 10 awards received in the past 3 years alone.

    Cerinte

    Daca esti in cautarea unui job cu program flexibil, alaturi de o echipa tanara si ambitioasa, colegii nostri din Sibiu si Bucuresti, dedicati partenerului Wizz Air, te asteapta sa lucrati impreuna!

    Daca te regasesti in descrierea de mai jos, te invitam sa aplici!

    Ne dorim ca tu sa ai:
    - Cunostinte limba Engleza la nivel conversational;
    - Abilitati foarte bune de comunicare si de utilizare a calculatorului si internetului;
    - Disponibilitate pentru un program de 5 zile/saptamana, Luni - Duminica, in intervalul orar 09:00-18:00.
    - Experienta in Customer Support (voce, e-mail, chat) reprezinta un avantaj;

    Responsabilitati

    Principala ta responsabilitate va fi sa oferi asistenta (prin telefon sau e-mail) persoanelor care aleg sa calatoreasca cu Wizz Air. Interactiunea cu pasagerii acestei companii aeriene se va desfasura in limba romana/engleza.

    Alte informatii

    Alatura-te echipei noastre si vei beneficia si tu de:

    - Program de lucru flexibil, in regim full-time/part-time;
    - Beneficii si bonusuri in functie de performanta.
    - Tichete de masa si abonament pentru servicii private medicale.
    - Reducere la o gama variata de sali de sport (fitness, aerobic, inot, tenis etc.)
    - Training-uri care sa te ajute sa iti dezvolti abilitatea de a comunica si interactiona.

    Trimite-ne aplicatia ta, iar noi te vom contacta in cel mai scurt timp in vederea stabilirii unei intalniri de cunoastere!

    P.S. Iti poti lua si prietenii cu tine, daca doriti sa lucrati in aceeasi echipa! :)