Asistent Director @Smart City President Cabinet

Angajator: Asociatia Romana pentru Smart City si Mobilitate (ARSCM)
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.03.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asociația Română pentru Smart City și Mobilitate (ARSCM) este principala organizație a Industriei Smart City din România, având ca obiectiv principal dezvoltarea comunităților creativ-inteligente din țară.

    Cerinte

    Experienta de minim 2 ani în funcție similară;
    Studii superioare;
    Cunostinte de operare Ms Office (word, excel, ppt, Outlook)
    Excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala, atat in limba romana cat si in limba engleza;
    Cunoasterea limbii franceze prezinta un avantaj;
    Cunostinte legate de Industria Smart City - tehnologii prezinta un avantaj;

    Ideal dacă ai:
    Disponibilitate călătorii;
    Autonomie si proactivitate;
    Gandire analitica;
    Abilitati bune de planificare si organizare;
    Orientare spre rezolvarea problemelor si obtinerea de rezultate;
    Excelente abilitati de comunicare interpersonala;
    Integritate si etica;

    Responsabilitati

    Pregateste si actualizeaza intalniri in calendar;
    Interactioneaza in mod direct, in numele Directorului, cu membrii consiliului director, precum si cu alti membrii sau parteneri cheie pe subiecte ce au legatura cu Directorul General;
    Participa in diferite proiecte pentru a dezvolta obictivele organizatiei si a implementa programe aprobate, asigurand necesarul de profesionalism si confidentialitate;
    Administreaza documente;
    Administreaza procesul logistic al calatoriilor interne si internationale in interes de serviciu ce apartin Directorului, precum si deconturile rezultate;
    Ofera suport Directorului in planificarea si organizarea cerintelor zilnice prin corespondenta (email si telefon, redactarea de scrisori, minute ale sedintelor si corespondenta pentru a asigura precizie si consistenta);
    Monitorizeaza stiri si idei in trend din industrie pentru a transmite informatii relevante;
    Pregateste si editeaza corespondenta generala, rapoartele si cererile de informatii;
    Asigura interfata entitatilor client ale organizației cu diverse alte sectoare de activitate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    Vezi job-uri similare (126)