Asistent Director @Smart City President Cabinet
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Asociatia Romana pentru Smart City si Mobilitate (ARSCM) active.Vezi toate job-urile Asistent Director @Smart City President Cabinet active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Asociatia Romana pentru Smart City si Mobilitate (ARSCM) |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 09.03.2020 |
Remote work: | On-site |
Asociația Română pentru Smart City și Mobilitate (ARSCM) este principala organizație a Industriei Smart City din România, având ca obiectiv principal dezvoltarea comunităților creativ-inteligente din țară.
Cerinte
Experienta de minim 2 ani în funcție similară;
Studii superioare;
Cunostinte de operare Ms Office (word, excel, ppt, Outlook)
Excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala, atat in limba romana cat si in limba engleza;
Cunoasterea limbii franceze prezinta un avantaj;
Cunostinte legate de Industria Smart City - tehnologii prezinta un avantaj;
Ideal dacă ai:
Disponibilitate călătorii;
Autonomie si proactivitate;
Gandire analitica;
Abilitati bune de planificare si organizare;
Orientare spre rezolvarea problemelor si obtinerea de rezultate;
Excelente abilitati de comunicare interpersonala;
Integritate si etica;
Pregateste si actualizeaza intalniri in calendar;
Interactioneaza in mod direct, in numele Directorului, cu membrii consiliului director, precum si cu alti membrii sau parteneri cheie pe subiecte ce au legatura cu Directorul General;
Participa in diferite proiecte pentru a dezvolta obictivele organizatiei si a implementa programe aprobate, asigurand necesarul de profesionalism si confidentialitate;
Administreaza documente;
Administreaza procesul logistic al calatoriilor interne si internationale in interes de serviciu ce apartin Directorului, precum si deconturile rezultate;
Ofera suport Directorului in planificarea si organizarea cerintelor zilnice prin corespondenta (email si telefon, redactarea de scrisori, minute ale sedintelor si corespondenta pentru a asigura precizie si consistenta);
Monitorizeaza stiri si idei in trend din industrie pentru a transmite informatii relevante;
Pregateste si editeaza corespondenta generala, rapoartele si cererile de informatii;
Asigura interfata entitatilor client ale organizației cu diverse alte sectoare de activitate.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Manager/ Secretariat Aplica fara CV | |
Asistent Administrativ BUCURESTI, | |
ASISTENT DEPARTAMENT EVALUARI Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (126) |
Raporteaza eroarea la