Office Manager

Angajator: Asociatia Romana pentru Smart City si Mobilitate (ARSCM)
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    Asociația Română pentru Smart City și Mobilitate (ARSCM) este principala organizație a Industriei Smart City din România, având ca obiectiv principal dezvoltarea comunităților creativ-inteligente din țară.

    Cerinte

    Limba engleză - preferabil nivel avansat;
    Cunostinte bune operare PC - Microsoft Office, Internet, etc.;
    Persoana atenta si organizata, cu abilitati foarte bune de comunicare;
    Seriozitate, persoana dinamica;
    Cunostinte contabilitate primară reprezintă un plus.

    Responsabilitati

    Administrarea documentelor si organizarea acestora;
    Activitati specifice de secretariat: telefon, e-mail, posta, curier (preluare si transmitere mesaje, redactare corespondenta simpla, expediere corespondenta, primire vizitatori), Xerox si scanare documente;
    Intocmirea necesarului de papetarie, produse curatenie, protocol, etc.;
    Diverse sarcini de PR si protocol;
    Intampinarea vizitatorilor si indrumarea acestora catre persoanele avizate din institutie;
    Primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in cadrul firmei inclusiv corespondenta electronica;
    Preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora dupa caz ;
    Coordonează fluxul informaţional asigurându-se ca informaţia ajunge în timp util către persoanele interesate;
    Gestioneza documentele care intra/ies din institutie prin inregistrarea, sortarea, distribuirea, arhivarea, predarea lor in atentia persoanelor interesate;

    Alte informatii

    Birou în zona centrala;
    Mediu de lucru placut;
    Echipă tânără;