Customer Service - Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Service - Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.03.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    • Studii superioare economice sau tehnice;
    • Experienţă în domeniul operator comenzi/ asistent vânzări, minim 2 ani;
    • Absolvirea unor cursuri de specializare în vânzări / marketing – reprezintă un avantaj;
    • Cunoaşterea limbii engleze – conversatie si intelegere a textelor scrise - reprezinta un avantaj;
    • Cunostinţe aplicaţii: Ms Office, Ms Outlook;
    • Abilitati de comunicare;
    • Atenţie la detalii;
    • Abilităţi de organizare şi planificare;
    • Lucru în echipă.

    Responsabilitati

    • Primeşte comenzile de la clienţi;
    • Procesează comenzile;
    • Urmăreşte realizarea modificărilor cerute de client;
    • Verifică soldurile clienţilor şi scadenţele;
    • Urmăreşte încasarea datoriilor de la clienţi;
    • Urmăreşte execuţia comenzilor la termenele stabilite;
    • Oferă clienţilor informaţiile solicitate cu privire la termenele de livrare, cantităţi;
    • Oferă clienţilor sprijin rapid în soluţionarea oricăror situaţii apărute.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (325)